۱۵ مرداد ۱۳۸۶، ۱۸:۲۳

شش نمایش در جشنواره تئاتر کارنامه رقابت می‌کنند

نخستین جشنواره تئاتر "کارنامه" از فردا سه‌شنبه 16 مردادماه با حضور شش نمایش در بخش مسابقه در فرهنگسرای هنر آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی جشنواره تئاتر کارنامه اعلام کرد این جشنواره به دبیری محمد رحمانیان و همت مدیر موسسه فرهنگی هنری کارنامه برگزار می‌شود و دو نمایش هم در بخش خارج از مسابقه آن حضور دارند.

نمایش‌های "دیرمه من باید برم" به کارگردانی محمدرضا علیمردانی و رضا مرادی، "الا یادش که همیشه یادشه" صابر ابر، "اوه ببخشید آقای چخوف" از محسن کیایی، "مطبخ‌نامه" بهنام حجتی، "شکلات 99 درصد یا R25" آرین ریسباف و "قصه‌های درگوشی" فاطمه فخرایی و علیرضا باقری در بخش مسابقه جشنواره تئاتر کارنامه رقابت می‌کنند.

نمایش‌های "قصه ما" از آیدین الفت و حمید پورآذری و "سه حلقه میخک" به کارگردانی مریم بخشی هم در بخش خارج از مسابقه به صحنه می‌روند. حسین پاکدل، داود رشیدی و فهمیه راستکار داوران نخستین جشنواره تئاتر کارنامه هستند که ساعت 30/16 جمعه 19 مردادماه با معرفی برگزیدگان در شش رشته به پایان می‌رسد.

در بخش جنبی این جشنواره هم سه سمینار تخصصی تئاتر برگزار می‌شود که فردا محمد رحمانیان موضوع با جوانان درباره کارگردانی تئاتر را به کنکاش می‌گذارد، چهارشنبه حمید امجد درباره نمایشنامه‌نویسی صحبت می‌کند و سمینار پایانی را هم مهتاب نصیرپور با موضوع بازیگری برگزار خواهد کرد. هر سه سیمنار از ساعت 10 به مدت 45 دقیقه خواهد بود.

کد خبر 530675

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha