۸ مهر ۱۴۰۰، ۱۰:۰۰

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران تاکید کرد؛

ضرورت روشنگری در فضای مجازی/ دشمن به دنبال تضعیف جایگاه علما است

ضرورت روشنگری در فضای مجازی/ دشمن به دنبال تضعیف جایگاه علما است

ورامین- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با تاکید بر ضرورت و روشنگری در فضای مجازی گفت: دشمن برایبه دنبال تضعیف جایگاه علما بوده و برای آن برنامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی شامگاه چهارشنبه در مراسم بزرگداشت علامه حسن زاده آملی در حرم شهدای گمنام ورامین با اشاره به این نکته که در طول تاریخ همواره علما و روحانیون چراغ هدایت برای مردم بودند، اظهار داشت: علما و روحانیونی نظیر امام راحل توانستند تاریخ را دگرگون کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: علامه حسن زاده آملی از علمای برجسته کشور بودند که بسیاری، ایشان را نشناختند در حالی که ایشان در کمال تواضع و خضوع، عالم و ذوالفنون در بسیاری از علوم بودند.

محمودی با اشاره به تلاش دشمن برای تضعیف چهره علما و روحانیون گفت: امروز دشمن با توجه به ضرباتی که از علما و روحانیت در طول تاریخ خورده است تلاش دارد تا وجهه عالمان دینی را با تبلیغات نادرست در میان مردم دچار خدشه کند.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به این نکته که انقلاب اسلامی ایران صاحب دارد و تحت عنایت امام زمان (عج) است، ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور حضرت بقیه الله العظم است و همه ما در هر جایگاهی که قرار داریم دارای وظیفه و رسالت هستیم.

محمودی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در روز اربعین حسینی مبنی بر جهاد تبیینی در فضای مجازی یادآور شد: امروز همه ما با آگاهی باید فرمایش مقام معظم رهبری را دنبال کرده و به معنای واقعی کلمه در فضای مجازی جهاد کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: حضرت سجاد (ع) و حضرت زینب (س) با روشنگری توانستند حادثه عاشورا را زنده نگه دارند و تمام برنامه‌های دشمن را نقش بر آب کنند و امروز ما باید با الگوگیری از این ستارگان درخشان، در فضای مجازی به روشنگری بپردازیم.

محمودی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: امروز باید برای فرهنگ و سیره شهدا به میدان آمده و با تمام توان، شخصیت‌ها و الگوهای حقیقی را به جوانان و آینده سازان کشور معرفی کرد.

در ادامه این مراسم، که در کنار قبور مطهر شهدای گمنام بود، حاج سعید حدادیان به اجرای برنامه پرداخت.

کد خبر 5316783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha