۱۱ مهر ۱۴۰۰، ۹:۰۰

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان:

عملکرد برخی از مدیران هرمزگان باعث «فشار عصبی» مردم می‌شود

عملکرد برخی از مدیران هرمزگان باعث «فشار عصبی» مردم می‌شود

بندرعباس - عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان گفت: عملکرد برخی از مدیران هرمزگان باعث «فشار عصبی» مردم می‌شود.

حسین رئیسی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بسیاری از مدیران سطح استان و شهرستان‌های هرمزگان با بی عملی و انفعال خود باعث رنجش مردم شده‌اند که این افراد باید در روند خدمات‌رسانی به مردم تجدید نظر کنند. هر فردی که توانایی انجام کاری را ندارد از همان اول نباید مسئولیتی را بپذیرد که باعث آزار و اذیت مردم شود.

نماینده مردم شرق استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با ذکر این نکته که با بی عملی مدیران «فشار عصبی» به مردم وارد می‌شود، ابراز داشت: مردم چه قدر مشکلات و چالش‌ها را ببینند و تحمل کنند.

رئیسی با اشاره به پروژه راه محور میناب – دوراهی راونگ، تصریح کرد: این پروژه تنها می‌توانست بخش کوچکی از مشکلات مردم را حل کند که با سرعت بسیار کمی در حال انجام است و می‌توان گفت که سرعت آن از مورچه هم کمتر است.

وی مطرح کرد: این پروژه که فاصله کمی دارد مگر چند ماه فرصت نیاز دارد؟ با این اقدامات مردم تصور می‌کنند که این کندی پیشرفت پروژه به صورت تعمدی انجام می‌شود.

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان با ذکر این نکته که برخی مدیران باعث نارضایتی مردم می‌شوند، بیان داشت: از وزیر راه وشهرسازی قاطعانه درخواست برخورد با افرادی را دارم که باعث ایجاد نارضایتی در مردم می‌شوند را دارم.

کد خبر 5318071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha