۱۸ مهر ۱۴۰۰، ۱۹:۴۸

مدیر امور پیگیری های ویژه دفتر مقام معظم رهبری تأکید کرد:

تلاش برای اتمام پروژه راه قزوین - الموت - تنکابن تا ۲ سال آینده

 تلاش برای اتمام پروژه راه قزوین - الموت - تنکابن تا ۲ سال آینده

قزوین - مدیر امور پیگیری‌های ویژه دفتر مقام معظم رهبری از تلاش برای اتمام پروژه راه اصلی قزوین - الموت - تنکابن تا ۲ سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر از قزوین محمدرضا شمعی مدیر امور پیگیری‌های ویژه دفتر مقام معظم رهبری با حضور در استان قزوین از نزدیک از روند ساخت پروژه راه اصلی قزوین - الموت – تنکابن بازدید کرد.

وی در این بازدید که با حضور استاندار قزوین انجام شد، اولویت اصلی این پروژه را تکمیل ۶۳ کیلومتری ابتدایی آن دانست و عنوان کرد: در گام نخست و در سریع‌ترین زمان ممکن باید مسیر قزوین به الموت تکمیل و به بهره برداری برسد.

مدیر امور پیگیری‌های ویژه دفتر مقام معظم رهبری عنوان کرد: انتظار می‌رود در تخصیص اعتبارات ملی و استانی هماهنگی‌های بیشتری صورت پذیرد تا در ظرف زمانی کمتر از دوسال این پروژه بطور کامل به اتمام برسد.

استاندار قزوین نیز در این بازدید اظهار کرد: در راستای تکمیل فاز اول این پروژه ملی در اولین فرصت ممکن با وزیر راه و شهرسازی دیداری صورت می‌پذیرد و ایشان نیز از این پروژه بازدید خواهند کرد.

جمالی پور خاطرنشان کرد: در این شرایط سخت اقتصادی از پیمانکاران و دست اندرکاران خدوم و پرتلاش این پروژه صمیمانه قدردانی می‌کنیم که دل در گرو پیشرفت و آبادانی کشور دارند و بر همین اساس نیز اقدامات خوبی در این مدت انجام شده است.

گفتنی است محور قزوین_الموت_تنکابن شامل ۶ قطعه به طول حدود ۱۶۴ کیلومتر، از کیلومتر ۱۰ اتوبان قزوین_کرج (محمدیه) شروع شده و با حرکت به سمت شمال کشور، در کیلومتر ۶۲ از شهرک عبور می‌کند.

کد خبر 5324355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
      7 0
      سلام اگه دو سال آینده افتتاح نشد چی ؟؟؟؟؟
    • مهرداد IR ۰۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
      0 0
      اینم یه شعار گوی دیگه ،بابا ملت واقعا خسته شدن ازاین وعده وعیدهای بی پایان دروغین