۲۲ مهر ۱۴۰۰، ۲۱:۱۹

عضو شورای نگهبان:

علت اصلی دشمنی مستکبران جهان با ایران حرکت در مسیر اسلام است

علت اصلی دشمنی مستکبران جهان با ایران حرکت در مسیر اسلام است

قرچک- عضو شورای نگهبان گفت: علت اصلی دشمنی مستکبران جهان با ایران حرکت در مسیر اسلام است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید احمد خراسانی شامگاه پنجشنبه در بزرگداشت مرحوم علامه حسن زاده آملی که در مصلی این شهر برگزار شد، طی سخنانی گفت: امروز در حوزه‌های علمیه کسی که جامعیت علوم در حد علامه حسن زاده آملی باشد، نداریم، امروز کتبی در حوزه‌های علمیه داریم، که استادی ندارد، که بتواند، آن‌ها را بفهمد و بیان و تدریس کند.

وی افزود: علامه حسن زاده آملی وضعیت زمان خود را به خوبی می‌شناخت و اهل جبهه، انقلابی، قدردان انقلاب، یک بسیجی مخلص و ارادتمند رهبر انقلاب بود، کسانی هستند، که از انقلابی بودن علامه حسن زاده آملی ناراحت هستند، پس از اعلام ارتحال وی برخی‌ها دست به کار شده و این عالم را مورد حمله قرار دادند.

این فقیه عضو شورای نگهبان با اشاره به حمله تروریستی به شیعیان قندوز افغانستان افزود: مردم مظلوم در این مسجد قربانی و فدای دین شدند.

وی با بیان اینکه دنیای استکبار به دلیل اسلامی بودن این نظام است، گفت: ما مگر چه هیزم تری به آمریکا فروختیم، آن‌ها به دلیل اسلامی بودن نظام با ما دشمنی می‌کنند، نباید آدرس غلط به مردم داد.

خراسانی ادامه داد: ملت، رهبر و نظام ایران به جرم حرکت در مسیر اسلام مورد خشم نظام استکبار هستند.

کد خبر 5327785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حسین IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
      0 0
      علت دشمنی آنها با ایران علت زیادش ، تصرف ایران و بدنبال آنها غارت منابع زیرزمینی و خدادادی مثل نفت و گاز و معادن و....است