۲۳ مهر ۱۴۰۰، ۱۰:۲۴

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور:

اقتصاد کشور به جراحی بزرگ نیاز دارد

اقتصاد کشور به جراحی بزرگ نیاز دارد

اهواز- معاون اقتصادی رئیس‌جمهور گفت: اقتصاد کشور برای توسعه و پیشرفت به یک جراحی بزرگ نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن رضایی صبح جمعه در ابتدای ورود به خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز دو سیاست مهم را همزمان پیگیری خواهیم کرد؛ یکی بررسی مشکلات صادرات و واردات در کشور و مبادی خوزستان و دیگری بررسی شرایط ایجاد شده برای مردم اندیکا در پی وقوع چند زمین‌لرزه است.

رضایی با اشاره به مشکلات و تنگناهای اقتصادی ایجاد شده در کشور گفت: در حال حاضر جراحی در اقتصاد کشور به‌عنوان یک اصل دنبال می‌شود که اقتصاد کشور به یک جراحی بزرگ نیاز دارد.

وی ادامه داد: از بابت مشکلات پیش آمده برای مردم شرمنده هستیم اما همواره تلاش خواهیم کرد که با تکیه‌بر همت بلند جوانان کشور و همچنین تحمل مردم، وضعیت بهتری را رقم بزنیم.

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور تصریح کرد: امروز کمتر صحبت می‌کنیم و از شعار دادن پرهیز خواهیم کرد و بیشتر به دنبال اقدام و عمل خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیس‌جمهور صبح امروز جمعه با استقبال صادق خلیلیان استاندار خوزستان وارد اهواز شد.

بررسی صادرات و واردات از خوزستان، پیگیری دستورات سفر ریاست جمهوری به خوزستان، رسیدگی به مسائل زلزله‌زدگان شهرستان اندیکا و حضور در جلسه قرارگاه بازسازی منازل زلزله‌زده اندیکا از جمله اهداف سفر محسن رضایی به استان خوزستان است.

کد خبر 5327926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha