۲۵ مهر ۱۴۰۰، ۱۶:۳۰

تولید عطر زنانه و مردانه مشابه برندهای معروف با یک پنجم قیمت

تولید عطر زنانه و مردانه مشابه برندهای معروف با یک پنجم قیمت

بسیاری از افراد به دلیل گران بودن عطرهای خارجی نمی توانند ادکلن محبوب خود را استفاده کنند اما در ادامه این مطلب از عطرهای مشابه برندهای معروفی برای شما خواهیم گفت که قیمت مناسبی دارند.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، برندهای معروف عطر به حدی شهرت یافته اند که در تمام نقاط دنیا رایحه‌های آنها بین افراد مختلف استفاده شده و آشناست. با توجه به خارجی بودن برندهای معروف عطر، برای خرید ادکلن اصل باید هزینه زیادی پرداخت کرد. برندهای معروف شنل، هرمس، کرید، تام فورد، لالیک و بسیاری از شرکت‌های معروف دیگر با همان ظاهر ولی به شکل تقلبی به فروش می‌روند و با توجه به زیاد بودن عطرهای فیک تشخیص اصل بودن نیز مشکل شده است. از طرفی عطر اورجینال ساخت شرکت اصلی نیز به دلیل نرخ بالای دلار بسیار گران است. پس چگونه باید از رایحه‌های بسیار خوشبو این عطرها استفاده کرد؟ راهکار جایگزین و کم هزینه تولید عطر دقیقاً مشابه رایحه‌های اصلی و با کیفیتی خیلی نزدیک به عطر اصلی در داخل کشور است. هنگامی که عطر در داخل تولید شود بخش زیادی از هزینه‌های برند، حمل و نقل از مبدا و نرخ دلار حذف شده و می‌توان همان رایحه را با قیمتی بسیار کمتر عرضه کرد.

نحوه تولید عطر با رایحه اورجینال

فرایند تولید انواع مدل‌های عطر و ادکلن از تولید اسانس و تبدیل آن به ادکلن، ادوتویلت، ادوپرفیوم و سایر موارد است که با اضافه کردن حلال‌ها و مواد خاص انجام می‌شود. رایحه و بوی اصلی عطر از اسانس پایه تشکیل دهنده آن است که بوی خوب را به مشام ما می‌رساند. برای تولید عطرهای با کیفیت باید از اسانس اورجینال و با کیفیت استفاده شود تا بوی عطر کالا مشابه با ادکلن اصلی شود. خوشبختانه در بخش تولید عطر در ایران، شرکت‌های مانند شرکت مندلیف هستند که به صورت کاملاً حرفه ای و تخصصی در لابراتوار مجهز اقدام به تولید عطر می‌کنند. مندلیف ابتدا اسانس‌های اورجینال ادکلن های معروف را تهیه می‌کند و سپس طی یک فرایند اقدام به تولید عطر برندهای معروف دقیقاً با همان رایحه می‌کند به صورتی که نمی‌توان از لحاظ بو تفاوتی بین عطرهای ساهت مندلیف و برند اصلی قائل شد.

کدام برندهای عطر قابل تولید در داخل هستند؟

تقریباً تمامی برندهای عطر معروف در جهان قابلیت تولید به روش گفته شده را دارند. نکته اصلی در تو لید این عطرها پیدا کردن اسانس‌های اورجینال آن هاست. هر برندی که اسانس و رایحه اورجینال آن در دسترس باشد، قابلیت تبدیل شدن به ادکلن همان برند را دارد. با این امکان می‌توان انواع مختلفی از برندهای معروف عطرهای زنانه و مردانه را تولید کرد. در واقع مردانه و زنانه بودن تاثیری بر روی فرایند تولید ندارد فقط کافیست اسانس اصلی در دسترس باشد.

تولید عطر برندهای معروف زنانه

همیشه تبلیغات محصولات آرایشی و بهداشتی در حوزه خانم‌ها قوی‌تر بوده و برندهای متنوع‌تری را در محصولات مرتبط با زنان شاهد هستیم. در حوزه عطر و ادکلن نیز برندهای بسیار متنوع معروف زنانه موجود هستند که طرفداران زیادی دارند.

به عنوان مثال در انواع ادکلن های زنانه می‌توان برندهای باکرارت رژ، گود گرل، دیور، بلک اوپیون، ایفوریا، شنل کوکو مادمازل، ورساچه کریستال و بسیاری دیگر از برندهای معروف را با این روش تولید کرد که مندلیف با تولید این برندها و عرضه آن‌ها با قیمت بسیار پایین‌تر از نسخه اصلی، امکان خرید این عطرها را به صورت آنلاین از وب سایت به همراه تحویل رایگان فراهم کرده است.

هنگام خرید ادکلن برای خانم‌ها، لازم است مواردی که بر روی قیمت ادکلن های زنانه تاثیر می‌گذارند را با دقت بررسی کنید تا فریب برخی از فروشندگان را نخورید. در فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن مندلیف انواع عطر و ادکلن زنانه از انواع برندهای معروف دنیا موجود است و شما می‌توانید با جستجو در این بخش و با توجه به سلیقه و خواسته خود و همینطور ویژگی‌های آن ادکلن، تلاش کنید که بهترین و مناسب‌ترین مورد را برای خودتان انتخاب کنید و عطر دلخواه خود را با قیمت مناسب خریداری کرده و از خرید خود نهایت رضایت را داشته باشید.

انواع عطرهای زنانه

تولید ادکلن های مردانه با کیفیت مشابه نسخه اصلی

عطرهای مردانه نیز با توجه به خاص بودن و مردانه بودن رایحه آن‌ها توجه شرکت‌های بزرگ را جلب کرده و باعث ایجاد و تبلیغ برندهای معروف عطر و ادکلن مردانه شده است. شرکت مندلیف در زمینه عطرهای مردانه که در ایران پر طرفدار هستند نیز فعالیت می‌کند و رایحه‌های معروف را مشابه برند اصلی تولید می‌کند.

از برندهای معروف عطر و ادکلن مردانه تولید مندلیف می‌توان به دیور ساواچ، بلک افغان، کرید اونتوس، اینوکتوس، لالیک و سایر عطرهای مردانه اشاره کرد که همیشه در بین مردان ایرانی در سنین و سلایق مختلف طرفداران زیادی دارد.

انواع مختلف ادکلن مردانه عبارتند از:

ادکلن مردانه شنل بلو: یک ادکلن تابستانی بسیار شیک و خنک با گروه بویایی چوبی

ادکلن مردانه پاکورابان وان میلیون: ادکلن مردانه پاکورابان وان میلیون یکی از لوکس‌ترین و جذاب ترین مردانه های تلخ به حساب می‌آید.

ادکلن مردانه بولگاری آکوا پور: ادکلن مردانه بولگاری آکوا پور یکی دیگر از پر فروش‌ترین عطرهای خنک دنیاست.

عطر مردانه کرید اونتوس یک عطر شیرین و خنک، محصول کشور فرانسه می‌باشد و جزء عطرهای شیک و لوکس است.

Dior homme intense : رایحه غالب این ادکلن گرم و شیرین است و مردان بسیاری طرفدار پر و پا قرص این محصول برند دیور هستند.

تولید عطر زنانه و مردانه مشابه برندهای معروف با یک پنجم قیمت

قیمت پایین عطر و ادکلن تولید داخل

هنگام استفاده از عطر و ادکلن برندهای معروف، علاقه افراد به خاطر بو رایحه خوب آن‌ها، ماندگاری، پخش بو و سایر موارد است که باعث می‌شود افراد به یک نوع ادکلن خاص علاقه مند می‌شوند. در واقع محبوبیت یک برند ادکلن نیز به خاطر همین موارد است. اگر ادکلنی با ویژگی‌های کاملاً مشابه برند اصلی در ایران تولید شود نیز می‌تواند نیازهای استفاده کنندگان و علاقه مندان آن برند را برطرف کند. عطرهای اورجینال برندهای معروف در مدل‌های زنانه و مردانه معمولاً قیمت‌های بالای ۱۰۰ دلار دارند و با نرخ بالای دلار خرید آن‌ها در ایران گران قیمت است و برای بسیاری از افراد به صرفه نیست. اما با پیشرفته شدن تولید عطر در ایران، همان ویژگی‌های عطر اورجینال را می‌توان با قیمت یک پنجم در اختیار علاقه مندان گذاشت.

نتیجه

حمایت از شرکت‌های تولیدی داخل در زمینه عطر و ادکلن می‌تواند باعث افزایش تولید عطرهای با کیفیت و با قیمت مناسب شود. بسیاری از افراد به دلیل گران بودن عطرهای خارجی نمی‌توانند ادکلن برند محبوب خود را به طور مداوم استفاده کنند. با وجود شرکت‌هایی مثل مندلیف در زمینه تولید و خرید و فروش عطر و ادکلن با سایت mandaliouf.com می‌توان عطرهای با کیفیت بالا را روانه بازار کرد و با قیمت مناسب در اختیار افراد قرار داد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5329828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha