۳ آبان ۱۴۰۰، ۱۶:۱۴

با همکاری موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی؛

سمپوزیوم آسیا- اقیانوسیه پروبیوتیک ها در استرالیا برگزار می شود

سمپوزیوم آسیا- اقیانوسیه پروبیوتیک ها در استرالیا برگزار می شود

هشتمین سمپوزیوم آسیا- اقیانوسیه پروبیوتیک ها بصورت مجازی توسط انیستیتو متخصصین علوم صنایع غذایی آسیا اقیانوسیه (APIFP) و با همکاری موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی ۱۵ آذربرگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی، دکتر مرضیه حسینی نژاد در خصوص هشتمین سمپوزیوم آسیا- اقیانوسیه پروبیوتیک ها گفت: موضوعات محوری این سمپوزیوم شامل پروبیوتیک ها و اثرات مفید آن بر سلامتی، خواص پروبیوتیک ها برای تقویت سیستم ایمنی بدن، فعالیت های ضد ویروسی و نقش آن ها در مدیریت عفونت کوید ۱۹ است.

وی ادامه داد: کارگاه پروبیوتیک آسیا- اقیانوسیه یک رویداد علمی- صنعتی است که بطور سالانه توسط موسسه APIFP و به میزبانی موسسات پژوهشی یکی از کشورهای آسیا- اقیانوسیه برگزار شده و پیشرفت های علمی و فنی در زمینه پروبیوتیک ها را مورد بحث قرار می دهد.

حسینی نژاد افزود: کشورهای میزبان برگزاری این رویداد در دوره های پیشین نیوزلند (۲۰۱۴) ، چین (۲۰۱۵) ، ایران- مشهد (۲۰۱۶)، ویتنام (۲۰۱۷) ، مالزی (۲۰۱۸) و تایلند (۲۰۱۹) بوده و پس از شیوع اپیدمی کرونا هفتمین دوره به صورت مجازی (۲۰۲۰) توسط موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی برگزار گردید.

وی گفت: دوره هشتم این بصورت سمپوزیوم بین المللی، به میزبانی مجازی کشور استرالیا و با همکاری موسسه و انجمن پروبیوتیک و غذاهای فراسودمند ایران انجام خواهد پذیرفت

کد خبر 5335575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha