۴ آبان ۱۴۰۰، ۱۴:۳۵

پیگیری خبر؛

خط انتقال آب منطقه مدرس ارومیه مرمت می شود/ آبرسانی با ۲۴ تانکر

 خط انتقال آب منطقه مدرس ارومیه مرمت می شود/ آبرسانی با ۲۴ تانکر

ارومیه - مدیر امور آب و فاضلاب ارومیه از انجام عملیات مرمت و بهسازی خط انتقال ۶۰۰میلی متری آب در پل مدرس این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، صابر خسروزاده در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص شکستگی خط لوله آب مدرس و اقدامات مرمتی در این زمینه افزود: در پی وقوع اتفاق و ترکیدگی در خط انتقال در ابتدای بلوار شهید باهنر، اکیپ‌های رفع اتفاقات به همراه تجهیزات لازم در محل حاضر و نسبت به ترمیم و بهسازی خط اقدام کردند.

وی گفت: به دنبال بروز این اتفاق، آب شرب بیش از ۲۰ هزار مشترک در بلوار شهید باهنر، شهید رجایی، شهید مدرس، عمار، یاسر، ورزش، برق، ارتش، جاده انهر، بیمارستان امام خمینی (ره)، شهید ذاکر، ۸ شهریور و کوچه‌های منشعب از آن، قطع و یا با افت فشار مواجه شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب ارومیه پیش بینی کرد، عملیات بهسازی و مرمت خط مذکور تا ساعات اولیه امشب سه شنبه به طور کامل رفع و جریان آب شرب مشترکین مجدداً برقرار شود.

وی گفت: برای تأمین آب شرب مورد نیاز مردم در مدت زمان قطعی آب، ۲۰ دستگاه تانکر دو هزار لیتری و چهار دستگاه تانکر ۱۰ هزار لیتری بکارگیری شده است.

هفته گذشته خط لوله آب منطقه مدرس دچار شکستگی شد و در مدت زمان سه روز این خط لوله بازسازی شد اما امروز مجدد خط انتقال آب این منطقه دچار شکستگی شد.

کد خبر 5336513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha