۱۳ آبان ۱۴۰۰، ۱۰:۲۱

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان:

۱۳ آبان روز تحقیر امپراطوری عظیم زور و تزویر است

۱۳ آبان روز تحقیر امپراطوری عظیم زور و تزویر است

بندرعباس - مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: ۱۳ آبان روز تحقیر امپراطوری عظیم زور و تزویر است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام علی اکبر انصاری راد ضمن گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار، به حوادث تاریخی این روز مهم اشاره و اظهار کرد: قطعاً یوم الله ۱۳ آبان روزی مهم و به یاد ماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است؛ در این روز سه حادثه مهم به وقوع پیوست که هر کدام به تنهایی دارای اهمیت ویژه ای است.

وی روز سیزدهم آبان را روز ملی مبارزه با استکبار عنوان کرد و افزود: در روز ۱۳ آبان فقط تسخیر لانه جاسوسی مطرح نیست بلکه شکست و تحقیر امپراطوری عظیم زور و تزویر از جمله برکات این روز تاریخی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح کرد: آمریکا همان طور که از گذشته تاکنون دست از توطئه و دشمنی با مردم ایران وانقلاب اسلامی برنداشته است، قطعاً در آینده نیز دست از هر گونه دشمنی و توطئه بر نخواهد داشت، بنابراین همه باید در مقابل این توطئه های دشمنان هوشیار و بیدار باشند تا به مردم و انقلاب اسلامی گزندی وارد نشود.

انصاری راد، ۱۳ آبان را نماد و محور همه برکات نظام مقدس جمهوری اسلام دانست و بیان داشت: اگر نطفه نفوذ در تسخیر لانه جاسوسی بسته نمی شد، کار انقلاب سال ها پیش تمام شده بود.

وی ابراز داشت: آمریکا از هیچ فرصتی برای براندازی و ضربه زدن به ارکان انقلاب، دریغ نمی کند زیرا که همه منافع ایالات متحده و همدستانش در منطقه بوسیله انقلاب اسلامی به خطر افتاده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان اذعان داشت: دانشجویان پیرو خط امام در سال ۵۸ ثابت کردند که هیمنه آمریکا پوشالی بوده و به تعبیر امام، آمریکا تا به امروز و به دلیل استقامت و ایستادگی مردم ایران، هیچ غلطی نتوانسته انجام بدهد.

انصاری راد بیان کرد: دانشجویان و اساتید امروز هم قطعاً از ظرفیت دانشجویان مبارز آن دوران برخوردار هستند و جریان های ضعیف و خودباخته در داخل دانشگاه ها در سیل عظیم آگاهی و استقامت ملت ایران غرق خواهند شد.

کد خبر 5343593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha