۱۳ آبان ۱۴۰۰، ۱۹:۱۹

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:

بیشتر ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در غرب مازندران استیجاری هستند

 بیشتر ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در غرب مازندران استیجاری هستند

عباس آباد- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: بیشترین اماکن استیجاری اداری فرهنگ و ارشاد مربوط به غرب استان است.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس زارع شامگاه پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه رامسر مظلوم‌ترین اداره ارشاد در سطح استان مازندران است، تصریح کرد: عملیات اجرایی احداث مجتمع فرهنگی رامسر را آغاز کردیم ولی پس از مدتی با مشکل مواجه شد و با تلاش نماینده مجلس در حوزه انتخابیه تنکابن، رامسر و عباس آباد اعتباری به مبلغ یک میلیارد و ۱۰۰‬ میلیون تومان برای این پروژه فرهنگی اختصاص یافت و نیاز به استحکام بنا دارد.

وی همچنین با بیان اینکه زیبنده شهرستان رامسر نیست که یک مجتمع فرهنگی هنری نداشته باشد، افزود: یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیز برای بهسازی و نوسازی مجتمع فرهنگی تنکابن تخصیص یافت.

زارع خاطرنشان کرد: اداره کل ارشاد مازندران در شهرهای عباس آباد، رامسر، چالوس و کلاردشت همچنان مستأجر است و از این لحاظ بیشترین اماکن استیجاری ارشاد استان در غرب مازندران وجود دارد.

وی درباره علت عدم صدور مجوزهای جدید برای فعالیت رسانه‌های جدید در مازندران نیز بیان داشت: یکی از چالش‌های رسانه‌ای در مازندران، نبودن سواد رسانه‌ای در جامعه است تا جامعه بتواند خبر درست را از خبر جعلی تشخیص دهد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ادامه داد: فضای نقد در مازندران بسیار زیاد است و مدیران دستگاه‌ها اگر از سوی رسانه‌ای نقد شدند باید کتباً نسبت به آن پاسخگو باشند.

کد خبر 5344044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha