۱۵ آبان ۱۴۰۰، ۱۴:۳۱

معاون سیاسی استاندار سمنان:

هیچ فعالیتی مانع بحث مقابله با کرونا در استان سمنان نشود

هیچ فعالیتی مانع بحث مقابله با کرونا در استان سمنان نشود

سمنان- معاون سیاسی استاندار سمنان بابیان اینکه هیچ کار و فعالیتی نباید مانع بحث مقابله با کرونا شود، گفت: رعایت پروتکل‌ها و ضوابط بهداشتی در همه شهرستان‌های استان ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب‌الله خجسته پور ظهر شنبه در جلسه هم‌زمان ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا به میزبانی سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان ضمن بیان اینکه طی هفته‌های گذشته شهرستان‌های دامغان و شاهرود در شرایط قرمز کرونایی قرار گرفتند، ابراز داشت: برای تغییر وضعیت و جلوگیری از شیوع هر چه بیشتر کرونا رعایت پروتکل‌ها و ضوابط بهداشتی در همه شهرستان‌های استان ضروری است.

وی بابیان اینکه هیچ کار و فعالیتی نباید مانع بحث مقابله با کرونا شود، افزود: برای پیشگیری از کرونا می‌طلبد تا مردم نیز همچنان مقررات و ضوابط بهداشتی را رعایت کنند و این حساسیت به موضوع کرونا همچنان باید وجود داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ضمن بیان اینکه علی‌رغم با بحث سفر رئیس‌جمهور، جلسات ستاد استان و شهرستان‌ها و همچنین کمیته‌های ستاد مقابله با کرونا تحت‌الشعاع قرار نگرفت، ابراز داشت: در خصوص تردد، بازگشایی مدارس و غیره منوط ه تصمیم‌گیری ستاد مقابله با کرونا کشور است.

خجسته پور اضافه کرد: رعایت فاصله اجتماعی، ماسک زدن و پرهیز از حضور در تجمع‌ها می‌تواند به تغییر وضعیت شهرستان‌ها کمک کند لذا از عموم مردم درخواست می‌شود تا به این موارد پایبند باشند.

کد خبر 5345098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha