۱۶ آبان ۱۴۰۰، ۱۴:۴۳

در قزوین صورت گرفت؛

آزادی ۱۲ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد

آزادی ۱۲ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد

قزوین-رئیس کل دادگستری قزوین گفت: با پیگیری ستاد دیه و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و کمک خیرین ۱۲ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد آزاد و به کانون خانواده بازگشتند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین علی شعبانی در مراسم آزادی زندانیان جرایم غیر عمدی که در زندان مرکزی قزوین برگزار گردید گفت: با پیگیری ستاد دیه و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و کمک خیرین ۱۲ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد آزاد و به کانون خانواده بازگشتند.

مقام ارشد قضائی استان قزوین عنوان کرد: خیّرین با اقدامات خود که در راستای گره گشایی از مشکلات مردم است مظهر سخاوت و بخشش خداوند هستند و سعادت دنیا و آخرت خود را تضمین کرده و با کار ارزشمند خود سنتی حسنه و پسندیده را در جامعه نهادینه می‌کنند.

وی تصریح کرد: ما باورمان این است که زندان به خصوص در جرایم غیرعمد جای مناسبی برای اصلاح فرد نیست بلکه باید شرایطی فراهم شود تا فرد بتواند با حضور در اجتماع و در کنار خانواده، اشتباهات و خطاهای گذشته خود را جبران کند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین خطاب به زندانیانی که مورد عفو قرار گرفته‌اند گفت: اگر از زندان به لحاظ برخورداری از عفو آزاد شده و مجدد در اثر ارتکاب جرم به زندان بازگردید دیگر عفو شامل شما نخواهد شد تلاش کنید بر اساس مقررات قانونی حرکت کنید و توکلتان به خدا باشد.

کد خبر 5346007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha