با یادآوری تجاوزات عربستان؛

رئیس مجلس یمن به رؤسای پارلمان‌های عربی نامه نوشت

رئیس مجلس یمن به رؤسای پارلمان‌های عربی نامه نوشت

رئیس مجلس یمن نامه‌ای را به رؤسای پارلمان‌های کشورهای عربی و اسلامی ارسال کرد و خواستار پایان دادن جنایات آل سعود علیه کشورش شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، «یحیی علی الراعی»، رئیس مجلس یمن نامه‌ای را به رؤسای پارلمان‌های کشورهای عربی و اسلامی ارسال کرد و در این نامه خواستار پایان دادن به جنگ و جنایات سعودی‌ها علیه کشورش شد.

«یحیی علی الراعی» در نامه خود با اشاره به آخرین تحولات ایجاد شده در یمن از رؤسای پارلمان‌های کشورهای عربی و اسلامی خواست تا برای پایان دادن به تجاوزات وحشیانه عربستان و امارات علیه یمن و محاصره ظالمانه تحمیل شده به یمن که از هفت سال پیش آغاز شده است، تلاش دو چندانی داشته باشند.

به گفته این مقام یمنی، یمن در معرض هزاران حمله هوایی از سوی ائتلاف آمریکایی، سعودی و اماراتی قرار گرفته و در زمانی که قتل عام و جنایات جنگی علیه فرزندان یمن از سوی ائتلاف آمریکایی، سعودی - اماراتی انجام می‌شود، هیچ صدایی برای محکومیت و مخالفت با این جنایات از سوی اعراب شنیده نمی‌شود.

علی الراعی در نامه خود همچنین خواستار محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی به ملت فلسطین و حرکت در جهت پایان دادن به تجاوزات وحشیانه عربستان و امارات علیه یمن و محاصره ظالمانه هفت‌ساله این کشور شد.

این نامه در شرایطی نوشته شده است که جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی بامداد پنجشنبه مناطق مختلفی از صنعاء، پایتخت یمن را هدف قرار داده و بمباران کردند.

در این ارتباط گفته شده است که جنگنده‌های متجاوز سعودی-آمریکایی به صنعا پایتخت یمن حمله کردند و همزمان منطقه الحفا در منطقه السبعین را هدف قرار دادند.

دیگر رسانه‌ها نیز این خبر را تائید کرده و گفته اند که جنگنده‌های ائتلاف سعودی منطقه جبل‌النهدین در جنوب صنعا پایتخت یمن را هدف قرار دادند و پس از آن سه بار به مناطق حفاظت‌شده حمله کردند.

کد خبر 5349018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha