۲۲ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۵۸

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری :

پروژه بهشت آباد فاجعه زیست محیطی در پی دارد

پروژه بهشت آباد فاجعه زیست محیطی در پی دارد

شهرکرد- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: پروژه بهشت آباد فاجعه زیست محیطی برای چهارمحال و بختیاری در پی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدعلی نکونام شنبه در دیدار وزیر نیرو با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه یک امضا، تصمیم و قضاوت خارج از عدالت نباید از ما سر بزند، اظهار کرد: برخی افراد به دنبال خریدن ما هستند.

وی با بیان اینکه آنچه می‌ماند معامله با خداست نه معامله با شیطنت‌های امروزی، عنوان کرد: دولت سیزدهم در مدار ایمان حرکت کند و تلاشش بر این است که بر مدار عدالت امور را پیش ببرد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این دولت به دنبال از بین بردن تبعیض‌ها است، تصریح کرد: مسئولان خادمان مردم هستند.

حجت الاسلام نکونام به حضورهای میدانی مسئولان اشاره کرد و ادامه داد: دولت سیزدهم متفاوت عمل کرده است و به سمت اصلاح معیشت زندگی مردم حرکت کرده است.

وی با اشاره به کارشکنی‌ها و موانع، افزود: مردم صبور هستند و امید و صبرشان زیاد است دولت هم باید نوع عملشان به گونه‌ای باید شود که خدشه‌ای به این امید وارد نشود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه طی ۴۲ سال آزمون و خطا زیاد شده است، گفت: تجربه‌های گذشته باید چراغ راه شود و نباید گرفتار مسائلی شویم که در گذشته به جامعه آسیب زده است.

آبرسانی شهر و روستاهای چهارمحال و بختیاری با تانکر

حجت الاسلام نکونام با اشاره به مشکلات برق در چهارمحال و بختیاری، افزود: بسیاری از روستاها و مناطق استان از نعمت برق بی بهره هستند.

وی با بیان اینکه مشکلات آبی در استان بی شمار است، اظهار کرد: مردم چهارمحال و بختیاری در عین نجابت، صبور و همراهی با نظام از درون به شدت نگران و مضطرب هستند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه به مردم وعده‌های بسیاری داده‌اند اما عملی نشده است، گفت: نباید با وعده‌ها و عمل نکردن به آن‌ها موجب انفجار صبر مردم استان شد و باید از این انفجار ترسید.

حجت الاسلام نکونام با اشاره به مشکلات آب شرب در چهارمحال و بختیاری، تصریح کرد: بسیاری از شهر و روستاها در این استان با تانکر آب رسانی می‌شود.

سو مدیریت عامل مشکلات آبی

وی ادامه داد: بسیاری از صنایع استان به دلیل عدم وجود آب با مشکل جدی رو به رو شده‌اند.

نماینده ولی فقیه با اشاره به بالا بودن نرخ بیکاری در این استان، افزود: مسائل آبی نباید به مردم کشیده شود.

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه مشکل آب از سرچشمه نیست بلکه به دلیل عدم مدیریت است، گفت: آب موجود در زاینده رود به سمت اصفهان حرکت می‌کند و خشک شدن رودخانه در اصفهان به دلیل عدم مدیریت آب در استان همجوار است.

حق آبه چهارمحال و بختیاری در نظر گرفته شود

وی با بیان اینکه انتقال آب از دریا باید در دستور کار قرار گیرد، اظهار کرد: طرح انتقال آب بهشت آباد برای چهارمحال و بختیاری فاجعه زیست محیطی را به همراه دارد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: بهره برداری از این پروژه موجب زهکشی آب‌های زیر زمینی استان و خشک شدن چهارمحال و بختیاری می‌شود.

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه حرف مردم چهارمحال و بختیاری عقلانی است، گفت: مانع انتقال آب نیستند اما باید حق آبه استان و نیاز استان در نظر گرفته شود.

کد خبر 5350296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha