۲۲ آبان ۱۴۰۰، ۱۶:۳۰

رئیس مرکز مدیریت راه های کردستان:

۲۲ روستای کردستان از محاصره برف نجات پیدا کردند

۲۲ روستای کردستان از محاصره برف نجات پیدا کردند

سنندج- رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان از بازگشایی مسیر ارتباطی ۲۲ روستای گرفتار در برف استان خبر داد.

دانش زندی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بارش سنگین برف و کولاک شدید در ۲۴ ساعت اخیر موجب مسدود شدن مسیر ارتباطی ۴۰ روستا در شهرستان سقز، دیواندره و بیجار شده بود.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی نیروهای خودم راهداری خوشبختانه مسیر دسترسی به ۲۲ روستا بازگشایی شده و ۱۸ روستای باقی مانده نیز تا ساعاتی دیگر بازگشایی می‌شوند.

زندی خاطرنشان کرد: نیروهای راهداری طی شبانه روز گذشته با استفاده از ماشین آلات راهداری موفق به برف روبی بیش از سه هزار و ۸۰۰ کیلومتر از مسیرهای مواصلاتی استان شده اند.

وی افزود: در این مدت همچنین ۳۸۶ دستگاه خودرو سواری گرفتار در برف رهاسازی شدند و به ۵۶ نفر مسافر گرفتار خدمات اسکان ارائه شد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان در ادامه سخنان خود از لغزنده بودن محورهای شمالی استان خبر داد و گفت: به رانندگان وسایل نقلیه که قصد تردد در جاده‌های کردستان را دارند توصیه می‌شود که خودروهایشان را به تجهیزات زمستانی مجهز کنند.

کد خبر 5350777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha