۲۷ آبان ۱۴۰۰، ۲۳:۳۷

معاون اجرایی رئیس‌جمهور:

۸۶۴ میلیارد تومان برای ازدواج جوانان تسهیلات در نظر گرفته شده است

۸۶۴ میلیارد تومان برای ازدواج جوانان تسهیلات در نظر گرفته شده است

زنجان- معاون اجرایی رئیس‌جمهور با بیان اینکه در حوزه مسکن تسهیلات مناسبی پیش‌بینی شده است،گفت: برای ازدواج جوانان ۸۶۴ میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته شده است،

به گزارش خبرنگار مهر، سید صولت مرتضوی شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان در محل دانشگاه زنجان، گفت: نهادهای حمایتی طرح‌های خوبی را در استان به خصوص در پرداخت تسهیلات در دست اجرا دارند.

وی با بیان اینکه این استان جوانان بسیار نخبه ای دارد، اظهار کرد: استان در چند سال آینده جزو استان‌های پیشرو در تحول خواهد بود.

مرتضوی با بیان اینکه مزیت‌های استان در حوزه صنعت و معدن، کشاورزی و گردشگری شناسایی و تصمیماتی اتخاذ شده است، گفت: برای تامین زیرساخت‌ها در حوزه زیربنایی صنعت و معدن، بهداشت و درمان فرهنگی و آموزشی و رفاه اجتماعی و اشتغال تصمیمات بزرگی اتخاذ شد و در بازه زمانی ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ به منصه‌ظهور خواهد رسید.

وی تصریح کرد: در حوزه مسکن تسهیلات مناسبی پیش‌بینی شد و برای ازدواج جوانان ۸۶۴ میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته شده است، گازرسانی به ۳۵ روستا و برای تکمیل مصلی اعتبار لازم در نظر گرفته شده است.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: نهادهای حمایتی هم طرح‌های خوبی را در استان مخصوصاً در پرداخت تسهیلات در دست اجرا دارند. امروز نشستی با نخبگان و جوانان داشتیم اگر از این ظرفیت استفاده شود پیش‌بینی می‌کنیم استان در چند سال آینده جزو استان‌های پیشرو در تحول خواهد بود.

مرتضوی افزود: گازرسانی به ۳۵ روستا مورد تاکید است و برای تکمیل مصلی اعتبار لازم در نظر گرفته شده است.

کد خبر 5355272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha