۱ آذر ۱۴۰۰، ۱۷:۲۲

با هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد انجام می‌گیرد؛

ساخت درب صحن باب‌المهدی حرمین عسکریین در کهگیلویه و بویراحمد

ساخت درب صحن باب‌المهدی حرمین عسکریین در کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج- رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد از ساخت درب صحن باب المهدی حرمین عسکریین با هماهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن حکمتیان ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با هماهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، ساخت درب صحن باب المهدی در استان مراحل پایانی آماده سازی را طی می‌کند.

حکمتیان با بیان اینکه چهارچوب درب به وزن ۷٠٠ کیلوگرم در شهر قم ساخته شده و به زودی وارد استان می‌شود، تصریح کرد: برای بخش دیگر درب ۳۵٠ کیلوگرم مس لازم بوده که پیگیر تأمین آن هستیم.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه استان برای اولین بار ساخت چنین دربی را انجام می‌دهد، تصریح کرد: نگاه ما در فعالیت‌ها مردم محور است.

حکمتیان با اشاره به اینکه شبکه تبیین و روشنگری پیرامون بازسازی در استان به شکل مناسبی محقق نشده، ادامه داد: مأموریت ستاد اعزام، بازسازی، اعزام نیروی متخصص و از همه مهم‌تر کمک به مردم محروم و حمایت در مشکلات است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد گفت: در زمین لرزه سی سخت ستاد از اولین گروه‌های فعال بوده و همچنان این رسالت جریان دارد.

وی افزود: در حال حاضر هر جایی مردم به کمک ستاد نیاز داشته باشند، ورود خواهیم کرد.

کد خبر 5358177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha