۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۷:۳۴

سرمربی تیم فوتبال پدیده:

انتقاد از عملکرد داور/ بازیکنانم جنگنده و پرتلاش بودند

انتقاد از عملکرد داور/ بازیکنانم جنگنده و پرتلاش بودند

تبریز- سرمربی تیم فوتبال پدیده با انتقاد از عملکرد داور دیدار تیمش برابر تراکتور گفت: داور امروز قضاوت محکم و خوبی نداشت.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر میثاقیان عصر امروز چهارشنبه بعداز شکست تیمش برابر تراکتور در تبریز به خبرنگاران گفت: بازیکنانم جنگنده و پرتلاش بودند و می‌توانستیم از تبریز دست پر برویم.

وی با بیان اینکه بهتر از تراکتور بازی کردیم و موقعیت‌های بیشتری داشتیم، گفت: ما باختیم و مقصر شکست من هستم، ولی به تراکتور و هواداران خوب این تیم تبریک می‌گویم.

میثاقیان با اشاره به اینکه در چند صحنه به خصوص در صحنه‌ای که گل خوردیم داور اشتباهاتی داشت، ادامه داد: در این صحنه بازیکن تراکتور باید توپ را بیرون می‌زد.

سرمربی پدیده با اشاره به اینکه ما مشکلات زیادی داریم و این مشکلات هر روز ادامه دارد، گفت: ترکیب خوب و محکمی داریم و همه بازیکنان جنگنده هستند.

وی در خصوص مشکلات تیمش افزود: شک ندارم مالک باشگاه به دنبال این است که مشکلات را بین هیأت فوتبال و باشگاه را برطرف کند تا شرایط ما روز به روز بهتر شود.

وی در خصوص ورزشگاه تبریز نیز ادامه داد: این زمین استاندارد نیست و رختکن‌ها به فاصله دو متر از هم ساخته شده، یک تنشی در بازی است و می‌آیند در راهرو برخوردی می‌شود که بازیکن تراکتور بازیکن ما را خیلی بد زد و تنبیه کرد. با این سن چنین چیزی را کم دیده‌ام.

وی افزود: پس از این اتفاق، تنشی در رختکن ما به وجود آمد که با این تجربه، به سختی توانستم جو را آرام کنم. باشگاه تراکتور باید با این بازیکن برخورد کند.

کد خبر 5360165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha