۳ آذر ۱۴۰۰، ۲۰:۰۲

با حضور مسئولان استانی؛

آئین تحلیف اعضای هیئت منصفه جرائم مطبوعاتی اردبیل برگزار شد

آئین تحلیف اعضای هیئت منصفه جرائم مطبوعاتی اردبیل برگزار شد

اردبیل - آئین تحلیف اعضای هیئت منصفه جرایم سیاسی و مطبوعاتی استان اردبیل با حضور مسئولان استانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسین کثیرلو، رئیس کل دادگستری استان اردبیل شامگاه چهارشنبه در این مراسم اظهار کرد: عمل‌گرایی در عرصه خدمت یک امر انکارناپذیر در راستای توسعه همه‌جانبه سیاسی، فرهنگی و اجتماعی است که در همین راستا پیروی از تفکر بسیجی در میدان عمل خالی از لطف نیست.

وی با اشاره به تقویت روحیه و تفکر بسیجی تصریح کرد: تفکر و روحیه بسیجی در تمامی برهه‌های سخت یاری‌رسان و نجات‌بخش بوده که برای مقابله با جنگ نرم دشمن و امپراطوری رسانه‌های غربی باید به این تفکر متوسل شد.

رئیس کل دادگستری استان ادامه داد: تحمیل تفکر استعمارگری غرب در دنیا این موضوع مهم را به اثبات رسانده است که جوامع مستعمره هرگز تسلیم افکار اشتباه آن‌ها نشده و همواره با ترسیم خط مشی صحیح همگان را به پیروی از تفکر و فرهنگ ایرانی دعوت خواهند کرد.

حجت‌الاسلام کثیرلو نقش رسانه‌ها را در آگاهی‌دهی به جوامع هدف بسیار حائز اهمیت دانست و اضافه کرد: تلاش رسانه‌های استان در راستای تنویر افکار عمومی ستودنی است و در همین رابطه امید داریم با فعالیت هیئت منصفه جرایم سیاسی و مطبوعاتی در چارچوب قوانین شاهد پیشروی فرهنگ رسانه در استان باشیم.

‌به گزارش خبرنگار مهر، با برگزاری آئین تحلیف علی نورعلیپور به عنوان عضو و دبیر و سخنگوی هیأت، حجت‌الاسلام مهدی ستوده، حجت‌الاسلام مهدی نوروزی، نادر پرستار، شهرام محمدی، غلامحسن خلیلی موسوی، امیر رجبی، مهدی نیک‌سیرت، سعید ایرانی‌جم، مرتضی ابراهیمی، راضا جلایی، رئوف عیسی‌زاده و رأفت خادم‌مسجد و سیمین جوهری به عنوان عضو این هیأت منصوب شدند.

کد خبر 5360258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha