۵ آذر ۱۴۰۰، ۱۵:۰۰

امام جمعه نیر:

حقوق نجومی برخی مدیران در حکم هجمه به ارزش‌های انقلاب است

حقوق نجومی برخی مدیران در حکم هجمه به ارزش‌های انقلاب است

نیر- امام جمعه شهرستان نیر حقوق نجومی برخی مدیران را در حکم هجمه به ارزش‌های انقلابی دانست و گفت: حقوق‌های نجومی فسادآور و نماد اشرافی گری بوده و اعتماد عمومی به دولت را از بین می‌برد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام آیت نعمتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر نیر به نجومی بگیران دولت اشاره و اظهار کرد: امروز کسانی که حقوق‌های نجومی بعضی افراد دنیا طلب را منتشر می‌کنند در واقع بسیجیان جان بر کف هستند، چرا که برخورد با حقوق‌های نجومی مطالبه امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی به توقع مردم از دولت انقلابی، مجلس انقلابی و قوه قضائیه در برخورد با مفسدان اشاره و اضافه کرد: سران قوا باید به مردم گزارش اقدامات خود برای مبارزه با فساد را بدهند چرا که این حق مردم است که بدانند با مفاسد برخورد شده است و تنها صرف نام بردن از مفاسد مردم را اذیت می‌کند و آنها به دنبال نتیجه مبارزه با مفسدان و اقدامات تنبیهی هستند.

خطیب جمعه نیر با بیان اینکه در جامعه اسلامی همه مسئول هستند، گفت: هرچه مسئولیت افراد بیشتر باشد، بار آنها سنگین‌تر خواهد بود بنابراین برای به سرانجام رساندن مسئولیت خود به تقوای بیشتری نیاز دارند چراکه رضای الهی در اقداماتی است که مسئولین برای خدمت به مردم انجام می‌دهند.

حجت الاسلام نعمتی به بیانات امام علی (ع) در این خصوص اشاره کرد و گفت: حضرت علی (ع) می‌فرمایند؛ من سیاست را با تقوا انتخاب کردم، بنابراین اگر معیار تقوا باشد قوی‌ترین قدرت‌های مادی هم نخواهند توانست در این راه مستقیمی که ما طی می‌کنیم انحراف به وجود بیاورند.

وی همچنین بیان کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی در آستانه مذاکرات هسته‌ای برای اجماع سازی خیمه شب بازی راه انداخته اند و غرب یک راه بیشتر ندارد و آن پایان تحریم‌های ظالمانه است.

رئیس شورای فرهنگی عمومی نیر تصریح کرد: آمریکا باید بپذیرد که دچار اشتباه محاسباتی شده است.

حجت الاسلام نعمتی با اشاره به تقلاهای آمریکا در این روزهای واپسین یادآور شد: ائتلاف سازی ها نمایشی است و تکرار تحریم‌ها در مورد اشخاص و شرکت‌ها در اداره دولت انقلابی و ملت ایران برای حفظ استقلال ایران اثری ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز تأسیس بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی به مردم بویژه به جوانان این مرز و بوم هویت داده است.

امام جمعه شهرستان نیر در ادامه سخنان خود به مقایسه دوران قبل از انقلاب اسلامی و وضعیت فعلی کشور پرداخت و افزود: جوانان ما قبل از انقلاب از لحاظ علمی، صنعتی و ورزشی توان مقابله با کشورهای دیگر را نداشتند ولی امروز به برکت انقلاب اسلامی در عرصه‌های علوم نانو، پزشکی، هسته‌ای دانشمندانی چون فخری زاده‌ها و احمدی روشن‌ها درخشیدند.

حجت‌الاسلام نعمتی همچنین خاطرنشان کرد: زمانی در رشته‌های ورزشی همچون والیبال شکست دادن تیم‌هایی چون چین و ژاپن برای ما رؤیا بود اما امروز در عرصه جهانی آمریکا، آلمان و ایتالیا هم مقابل ما سر تعظیم فرو می‌آورند.

وی با بیان اینکه مدافعان حرم به فرماندهی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با مغلوب کردن داعش به جبهه مقاومت روحی تازه بخشیدند، عنوان کرد: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی باید به جوانان در مدیریت‌های میانی و کلان کشور میدان داده شود تا مسیرهای پیشرفت و تعالی به سرعت طی شود.

خطیب جمعه نیر با بیان اینکه امروز عده‌ای با میدان داری جوانان ولایی و انقلابی می‌ترسند، گفت: جوانان باید برای ورود به عرصه‌های خدمت رسانی زیر پرچم انقلاب اسلامی بر ای احقاق حق مردم مسابقه بدهند.

حجت‌الاسلام نعمتی با بیان اینکه نمایندگان مجلس انقلابی باید شهید مدرس را الگوی دوره نمایندگی خود قرار دهند، اضافه کرد: مردم داری، دشمن شناسی، دشمن ستیزی، استبداد ستیزی، مقاومت در برابر تهدید ساده زیستی و عدم وابستگی به جریان‌های قدرت از ویژگی‌های نماینده انقلابی است چراکه وی در صورتی موفق خواهد شد که دارای استقلال شخصیتی باشند.

وی حضور نمایندگان مجلس در بین مردم و پیگیری مطالبات آنها به صورت چهره به چهره را ارزشمند و ستودنی عنوان کرد و گفت: این کار باید تداوم پیدا کند.

این مبلغ دینی افزود: مسئولان شهرستان باید بر ای عملیاتی کردن مصوبات مطروحه در محضر نمایندگان را به جد پیگیری کنند چراکه اگر مصوبات عملیاتی شود، شهرستان نیر در ۱۰ سال آینده یکی از شهرستان‌های پیشرو در حوزه کشاورزی، معدن و گردشگری خواهد بود

حجت‌الاسلام نعمتی در ادامه سخنان خود از استاندار اردبیل خواست تا با تشکیل تیم کارشناسی اقتصادی در حوزه‌های مختلف کشاورزی، صنعتی و گردشگری و ورزشی بتواند با شناسایی نقاط ضعف و قوت اقتصاد استان، گام‌های مثمر ثمری در راستای پیشرفت استان و سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلف اقتصادی بردارد.

وی به علت ورشکستگی سرمایه گذاران و تعطیلی پروژه‌ها در استان نیز اشاره کرد و گفت: عدم علم و آگاهی، عدم مشورت و حمایت، خود محور بودن سرمایه گذار از علت‌های اصلی شکست سرمایه گذاری در استان اردبیل است.

امام جمعه نیر از مسئولان خواست تا با حل مشکلات روستای ویرنق از جمله اینترنت و آنتن دهی تلفن همراه این روستا که بزرگترین روستای شهرستان نیر با ۳۰۰ دانش اموز و ۱۹ شهید تقدیم انقلاب کرده است در راستای محرومیت زدایی این منطقه گام اساسی بردارند.

کد خبر 5360384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • mostafa sohraby IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
      0 0
      از تلاش هاي رعيس جمهور مهترم براي يکسان سازي حقوف تشکرميکنم ولي چند انتقاد هم دارم اول چرا نماينده محترم مجلس حقوق کارمندان جمهوري اسلامي را با کشور هاي سرمايه داري وکومونيستي مقايسه ميکند دوم ايشان گفتند فرار مغذها مغذ هاي ايراني که در کارخانه ها مشغول کارگري ويا امور اداري با حقوق زير 5 ميليون ...
    • mostafa sohraby IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
      0 0
      هستند عبارت درست فرار مقامات است سوم اينکه بعد از اينهمه تلاش نتيجه گرفتيد که فقط افزايش حقوق خود وهمکارانتان راتنها 10 درصد کاهش دهيد شما خوب ميدانيد که افزايش حقوق شما وتضاد طبقاتي مهم ترين علت گراني وفشار به اقشار ضعيف جامعه است باز هم خودتان را به...
    • محمد IR ۰۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
      0 0
      حقوقهای زیاده از نیازهای خانواده خود و تامین اطمینان اینده فرزندان بدون شک و بدون شک از کانال سازیهای براندازان نظام میباشد که معمولا با القاعات دال بر اهمیت ندادن به همنوعان و همشهریان و حتی اقوام نزدیک و ایجاب زمانه و القاعات وفق موفقیتی و ایجاب شرایط جامعه و از این قبیل همراه است. چند شغلیهایی که
    • محمد IR ۰۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
      0 0
      چند شغلیهایی که به غیر از حیطه تخصص باشند و این عزیزان نیز با وجود جوانان متخصص و کارامد بهتر است در طرح تقسیم اشتغال چند شغلیها داوطلبانه همکاری نمایند.