۵ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۴۵

امام جمعه اصلاندوز: 

مذاکرات هسته‌ای باید منجر به رفع تمام تحریم‌ها شود

مذاکرات هسته‌ای باید منجر به رفع تمام تحریم‌ها شود

اصلاندوز - امام جمعه شهرستان اصلاندوز گفت: مذاکرات هسته‌ای پیش رو در وین باید منجر به رفع تمام تحریم‌های آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عظیم اسدزاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر اصلاندوز تلاش دولت مردمی برای تحقق شعار ایران قوی را یادآور شد و بیان کرد: دولت سیزدهم با شعار تشکیل ایران قوی می‌تواند گام‌های بزرگی در راستای شکوفایی ایران اسلامی بردارد و ملت به این دولت امیدوار است.

وی خاطرنشان کرد: گرچه ملت ایران در رفع تحریم‌ها منتظر اعلام نتایج مذاکرات بودند اما در دولت دوازدهم هیچ نتیجه‌ای از این مذاکرات عاید کشور نشد و امیدواریم در دولت فعلی این امر محقق شود.

امام جمعه شهرستان اصلاندوز با اشاره به اینکه دولت برای احقاق حق و حقوق ایران اسلامی که برداشتن تحریم‌های ظالمانه است تلاش می‌کند، تصریح کرد: در این زمینه خواسته حقیقی ملت ایران مورد توجه تیم مذاکره کننده است تا فزون طلبی‌های آمریکا به پایان رسیده و غربی‌ها حقوق هسته‌ای ملت ایران را به رسمیت بشناسند.

حجت الاسلام اسدزاده به مذاکره ایران با کشورهای چهار به علاوه یک در روز هشتم آذرماه اشاره و تصریح کرد: از چند روز قبل شاهد جوسازی‌های رسانه‌ای در فضای مجازی بر علیه این مذاکره بودیم که نمونه آنها تحریم بسیاری از شرکت‌های ایرانی از سوی استکبار جهانی است.

وی با اشاره به ضعف دولت قبلی در خصوص مذاکرات افزود: متأسفانه در دولت قبلی نتایجی از مذاکرات به دست نیاوردیم اما خوشبختانه دولت فعلی که با شعار ایران قوی بر سر کار آمده است برای احقاق حق و حقوق ایران اسلامی که برداشتن تحریم‌های ظالمانه است تلاش می‌کند که انشالله نتیجه خواهد داد.

خطیب جمعه اصلاندوز در بخش دیگری از خطبه‌های نماز با تبریک فرارسیدن هفته بسیج مستضعفان این نهاد انقلابی را شجره طیبه ای برای کشور اعلام کرد و گفت: از روزهای نخستین تشکیل بسیج مستضعفان شاهد باروری این نهال با کارنامه‌های بسیار درخشان در کشور بودیم.

حجت الاسلام اسدزاده بسیج را در کنار مردم و مرحم آلام آنان در برهه‌های حساس کشور اعلام کرد و گفت: بسیج از بدو تشکیل همواره در کنار مردم بوده است و در عرصه‌های مختلف به ویژه در ماه‌های اخیر در بحث اجرای رزمایش بزرگ کمک مومنانه نسبت به ارائه خدمات به مردم اقدام کرده است.

وی با اشاره به شیوع پاندمی کرونا در کشور و به تبع آن در شهرهای مختلف اظهار کرد: از ابتدای آغاز همه گیری این ویروس بسیج با اقدامات جهادی با تمام توان و نیرو در کنار مردم بوده و ثابت کرد که از جنس و بدنه مردم است.

امام جمعه شهرستان اصلاندوز اجرای برنامه‌های متعدد در این هفته در شهرستان را یادآور شد و بیان کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی، طرح‌های محرومیت زدایی، افتتاح پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و رزمایش‌های جهادی از جمله این برنامه هاست.

کد خبر 5361172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد IR ۰۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
      0 0
      به نظر میرسد خدای ناکرده اگر مذاکرات به نتیجه نرسد یا جهت مذاکره دیگر قرار گیرد و در این مدت تحریم و فشارها همچنان بمانند اینبار شکست فشارها و رفع تحریمها بطور گسترده با اراده ملی، با اراده انسانی، با اراده اسلامی جهت اراده به محکوم نمودن تحریم کنندگان صورت گیرد.