۵ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۴۰

امام جمعه شهرستان کوار:

فرهنگ مقاومت فراتر از مرزهای کشور است

فرهنگ مقاومت فراتر از مرزهای کشور است

کوار- امام جمعه شهرستان کوارگفت: جریان و فرهنگ مقاومت و بسیج فراتر از مرزهای کشور و موضوعی بین المللی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجید گشول در خطبه‌های این هفته نماز دشمن شکن جمعه ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: یاری کردن امام زمان (عج) با حضور در برنامه‌های بسیج و گسترش فرهنگ بسیج امکان‌پذیر است.

وی با بیان اینکه فرهنگ بسیج زمینه‌ساز ظهور امام‌زمان است، ابراز کرد: فرهنگ بسیج، خدمت به محرومین، تغسیل اموات مبتلا به کرونا، رزمایش‌های سلامت، عمران و سازندگی، رزمایش‌های کمک مؤمنانه، کمک به حفظ امنیت، برنامه‌های فرهنگی و دینی، بصیرت‌افزایی سیاسی حضور در میدان‌های سخت و از آثار وبرکات بسیج است.

امام جمعه شهرستان کوار تاکید کرد: شجره طیبه بسیج، ظرفیت عظیمی است که می‌تواند به همه نیازها پاسخ دهد و در همه میدان‌های لازم حضور یابد.

او اخلاص، بصیرت، حضور در میدان‌های سخت، مجاهدت هجرت، صبر، شهادت‌طلبی، خدمت به مردم، زمینه‌سازی برای ظهور امام‌زمان، سازندگی، آبادانی، آمادگی، هوشیاری، ولایت‌پذیری، استکبارستیزی، معنویت و ارتباط با خدا را از ویژگی‌های برجسته و مهم بسیج دانست.

حجت الاسلام گشول با تاکید بر این موضوع که جریان و فرهنگ مقاومت و بسیج فراتر از مرزها و موضوعی بین‌المللی است، یادآور شد: از ایران تا یمن تا فلسطین تا سوریه و لبنان تا قلب کشورهای اروپایی و آمریکا این فرهنگ مقاومت و شجره طیبه بسیج امتداد پیدا کرده‌است.

خطیب جمعه کوار در بخش دیگری از سخنان خود حضور میدانی مسئولین نظام و جمعه‌های خدمت را لازم و امیدبخش دانست و گفت: حضور دو تن از نمایندگان مجلس و معاون عمرانی وزیر راه و شهرسازی به منظور محورهای ارتباطی و مواصلاتی در کوار امید بخش و گره گشاست.

گشول در بخش پایانی خطبه‌های امروز خود همچنین ضمن انتقاد از پرداخت حقوق‌های نجومی به برخی مدیران دولتی کشور بیان کرد: قوای سه‌گانه با همفکری و همکاری با پدیده ناعادلانه حقوق‌های نجومی برخورد قاطع کنند و اصلاح نظام اداری و قانون‌گذاری دقیق را دنبال کنند.

کد خبر 5361111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha