۶ آذر ۱۴۰۰، ۱۸:۱۵

امام‌ جمعه ایلام:

مردم و عشایر ایلام نقش محوری در مقابله با دشمن بعثی داشتند

مردم و عشایر ایلام نقش محوری در مقابله با دشمن بعثی داشتند

ایلام - امام‌ جمعه ایلام با اشاره به رشادت های مردم ایلام در دفاع مقدس، گفت: مردم و عشایر ایلام نقش محوری در مقابله با دشمن بعثی داشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار ظهر شنبه در دیدار اعضای ستاد برگزاری اجلاسیه شهدای روحانی کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام با اشاره به نقش اصلی و محوری در دفاع مقدس توسط بسیج مردمی و عشایر استان برای مقابله با دشمن بعثی، افزود: آیت الله حیدری ایلامی در ابتدای دفاع مقدس نقش مهمی در ساماندهی طوایف مختلف برای مقابله دشمن داشتند و خلاء فرماندهی را در ابتدای جنگ که ساماندهی ارتش و بسیج وجود نداشت را پر کردند تا پشتیبانی لازم از جبهه‌های انجام شود.

وی بیان کرد: زحمات دست اندرکاران برگزاری اجلاسیه شهدای روحانی استان قابل تقدیر است، امید است که برگزاری اجلاسیه شهدای روحانی استان و کنگره ملی سه هزار شهید استان با اقدامات و برنامه‌های انجام شده، موجب ایجاد فضای شهید و شهادت در استان برای سال‌های آتی و ترویج این فرهنگ ناب در بین نسل جوان امروز و آتی شود.

امام جمعه ایلام افزود: اجلاسیه شهدای روحانی برای آشنایی عموم مردم با شهدای روحانی استان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و لازم است که در این اجلاسیه اقشار مختلف مردم از جمله دانشجویان و دانش آموزان حضور داشته باشند.

کریمی تبار با بیان اینکه بیانات مقام معظم رهبری در خصوص نقش مردم ایلام در دفاع مقدس افتخاری بزرگ برای استان است، گفت: روحانیون استان در موقع جنگ، در عرصه‌های مختلفی از جمله خط مقدم، تبلیغی و فرهنگی نقش داشته‌اند.

امام جمعه ایلام افزود: کنگره ملی سه هزار شهید استان به رغم اینکه با تأخیر چند ساله به دلیل شیوع کرونا برگزار می‌شود، از کیفیت بسیار بالایی بر اساس ارزیابی مسئولان و دست اندرکاران کنگره شهدا، برخوردار است که موجبات رضایت مقام معظم رهبری را نیز فراهم کرده است.

کد خبر 5362152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha