۹ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۵۹

فرمانده سپاه استان زنجان:

ورود دستگاه قضایی برای حل مشکل واحدهای صنعتی در زنجان مطلوب است

ورود دستگاه قضایی برای حل مشکل واحدهای صنعتی در زنجان مطلوب است

زنجان-فرمانده سپاه استان زنجان به ورود دستگاه قضایی برای حل مشکلات واحدهای صنعتی طی چند سال گذشته اشاره کرد و گفت:با ورود دستگاه قضایی مشکلات قابل توجهی از واحدهای صنعتی در استان حل شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار جهانبخش کرمی در جلسه کارگروه بسیج صنایع در محل سپاه استان گفت: بسیج ۱۸ قشر اثرگذار به غیر از پایگاه‌ها دارد و پایش مشکلات توسط این اقشار بسیار مهم است.

وی اظهار کرد: داشتن خروجی از پایش‌ها، تحلیل‌ها و مطالبه‌گری برای حل مشکلات از دستگاه‌های اجرایی است.

فرمانده سپاه استان زنجان به ورود شورای تأمین برای کمک به اقتصاد کشور اشاره کرد و گفت: این شورا توانست با پیگیری موضوعات در برخی قوانین چک کمک حال باشد.

کرمی با بیان اینکه چند سالی است که مقام معظم رهبری شعار سال را بر پایه اقتصاد نامگذاری می‌کنند، تاکید کرد: اقداماتی در این راستا انجام شده ولی کوتاهی‌ها مانع عملیاتی شدن مطالبات در این حوزه شده است.

وی بر لزوم ورود اساتید دانشگاه‌ها برای بررسی و ارائه راهکار برای حل مشکلات واحدهای صنعتی تاکید کرد و افزود: باید در کنار هم نسبت به تسهیل امور اقدام کنیم چرا که تعطیلی واحد صنعتی در واقع به از بین رفتن سرمایه و بیکاری افراد منجر می‌شود.

فرمانده سپاه استان زنجان با بیان اینکه تشکیل بسیج حقوقدانان که متشکل از افراد متخصص هستند یکی از راهکارهای پیشگیری از تعطیلی واحدهای صنعتی است، ابراز داشت: با دعوت از بسیج صنعتگران برای پایش و گزارش مشکلات موجود در این حوزه باید کارهای خوبی انجام شود.

کرمی به اعتماد ایجاد شده بین فعالان حوزه اقتصاد و بسیج اشاره کرد و یاد آور شد: اگر تک صدا باشیم صدامان به جایی نمی‌رسد ولی کار گروهی باعث حل مشکلات می‌شود.

وی به ورود دستگاه قضائی برای حل مشکلات واحدهای صنعتی طی چند سال گذشته اشاره کرد و افزود: با ورود دستگاه قضائی مشکلات قابل توجهی از واحدهای صنعتی در استان حل شده است.

کد خبر 5364114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha