۱۱ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۳۱

جانشین و هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

اجرای منویات رهبر انقلاب چراغ راه عبور از بحران‌هاست

اجرای منویات رهبر انقلاب چراغ راه عبور از بحران‌هاست

اهواز- جانشین و هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، اجرای منویات رهبر انقلاب را چراغ راه عبور از بحران‌ها دانست و گفت: استراتژی گفتمان قوی در مذاکرات هسته‌ای جدید امید بخش است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ اکرمی نیا پیش از ظهر امروز پنجشنبه در جلسه همایش سیاسی فرماندهان و رؤسای عقیدتی سیاسی‌های ارتش در خوزستان با بیان اینکه آمریکا با اعمال فشار حداکثری نتوانسته مانع قدرت جمهوری اسلامی ایران شود، گفت: رشد و پیشرفت ایران بدون بدون تحقیر و وضعیت پنداری آمریکا و دشمنان موفقیت آمیز است.

جانشین و هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: چراغ راه عبور از بحران‌های سیاسی و اقتصادی کشور در مواجه با قدرت‌های بین المللی اجرای منویات مستحکم و خدشه ناپذیر مقام معظم رهبری هست.

امیر سرتیپ اکرمی نیا در ادامه استراتژی گفتمان قوی در مذاکرات هسته‌ای جدید را امید بخش دانست و گفت: موازنه قدرت ایران و آمریکا در منطقه غرب آسیا در حال تغییر است که حفظ روحیه مقاومت و بی اثر کردن تحریم‌ها و فشار حداکثری وارده شده به جمهوری اسلامی ایران از عوامل مهم آن به شمار می‌رود.

همچنین در این همایش معاون سیاسی اداره عقیدتی سیاسی نزاجا با تحلیل دوره هفتم مذاکرات ایران و کشورهای طرف برجام اظهار کرد: پشتوانه‌های فکری و مشورتی تیم مذاکره کننده جدید بسیار خوب است.

سرهنگ حسن خانی تاکید کرد: قدرت و صلابت ارتش در کنار قدرت نرم از ضرورت‌های آگاه‌سازی بصیرت افزا در همایش‌های سیاسی به شمار می‌رود.

کد خبر 5366003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha