۱۲ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۱۷

امام جمعه موقت کالپوش:

ضرورت حفظ عزت ایران در مذاکرات/سرمایه‌های بلوکه شده مردم آزاد شود

ضرورت حفظ عزت ایران در مذاکرات/سرمایه‌های بلوکه شده مردم آزاد شود

میامی- امام جمعه موقت کالپوش با بیان اینکه ایران نیازی به مذاکره مستمر با آمریکا و اروپا ندارند، گفت: باید در مذاکرات عزتمندی ایران و ایرانی حفظ شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد قلیان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کالپوش به میزبانی مسجد جامع حسین آباد، با بیان اینکه سفرهای استانی دولت و رئیس دولت تزریق امید بخشی به مردم است و این کار نیک و ستوده است، تاکید کرد: نیاز امروز ایران اسلامی اتحاد و همدلی است که با ایجاد این رابطه در سران قوا در حال شکل‌گیری در بین دستگاه‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه از گزارش مجلس و گزارش شفاف دولت سپاسگزاریم و بدانید در صورت صادق بودن با مردم، ملت همراه شما در برنامه تحول خواهند بود، افزود: رمز همراهی مردم صداقت مسئولان با ایشان و توضیح و تبیین راه پیشرو برای ملت است.

امام جمعه موقت کالپوش با بیان اینکه با به کارگیری نیروهای انقلابی در بدنه دولت توقع مردم از دولت جدید تربیت نیروهای متعهد، متخصص و کاردان است تا بتوان از تجربه آنها در دولت‌های بعد هم استفاده کرد، تاکید داشت: نظارت درون دولتی باید منظم باشد چرا که اگر مدیر لایقی نداشته باشیم اعتماد مردم به نظام از بین می‌برد.

قلیان در دیگر بخش سخنان خود با اشاره به موضوع مذاکره ایران با غرب و با بیان اینکه ملت ایران نیازی به مذاکره مستمر با آمریکا و اروپا ندارند، گفت: تا زمانی که سرمایه‌های بلوکه شده مردم ایران و معامله‌های اقتصادی جهان با ایران آزاد نشود ادامه مذاکرات بی دلیل است همچنین باید تاکید کنیم که در مذاکره عزت ایران و ایرانیان باید حفظ شود و مردم باید رفع تحریم و نفع آن را ببینند.

وی با طرح این پرسش که چرا گروهی با نام‌های مختلف نگران افغانستان هستند در حالی که در برابر کشتار مردم یمن سکوت می‌کنند؟ افزود: ما مدافع مردم افغانستان هستیم.

کد خبر 5366440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha