۱۵ آذر ۱۴۰۰، ۸:۰۵

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان خبرداد؛

حضور کاروان هنری روایت حبیب در کردستان

حضور کاروان هنری روایت حبیب در کردستان

سنندج- رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: در آستانه سالروز شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی،کاروان هنری روایت حبیب اواخر آذرماه به کردستان سفر می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، امین مرادی شامگاه یکشنبه در جلسه هماهنگی کاروان هنری روایت حبیب در سنندج اظهار کرد: امسال طی تفاهمی بین حوزه هنری انقلاب اسلامی و مکتب حاج قاسم، قرار است که کاروان هنری روایت حبیب با برگزاری برنامه‌ها و مراسم‌های ویژه مهمان ۱۰ استان کشور شود که کردستان هم یکی از استان‌های میزان خواهد بود.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، کاروان هنری روایت حبیب در روزهای پایانی آذرماه مهمان کردستانی خواهد بود و هنرمندان شاخصی در این کاروان به سنندج سفر می‌کنند.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: این کاروان هنری با بهره‌مندی از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری هر استان و با زبان هنر تلاش می‌کند تا بخشی از رشادت‌ها و ایثارگری‌های سردار مقاومت، حاج قاسم سلیمانی را به نسل جوان ارائه کند.

مرادی افزود: کاروان روایت حبیب سه روز در استان کردستان به اجرای برنامه خواهند پرداخت و طی این سه روز نیز پیش بینی برگزاری برنامه‌هایی از جمله نصب و رونمایی از سردیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سنندج، برگزاری مراسم فرهنگی و هنری در محیط‌های عمومی، برپایی نمایشگاه‌های تجسمی، عرضه و رونمایی از کتاب و سایر محصولات فرهنگی و در نهایت برگزاری مراسم شب خاطره با محوریت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از در نظر گرفته شده است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان نیز در این جلسه اظهار کرد: پاسداشت ایثار و جهاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از ضرورت‌های امروز به شمار می‌رود.

محمد رضایی افزود: امروز زبان هنر به دلیل توانمندی‌هایی که دارد باید در تمامی بخش‌ها از جمله ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مورد توجه قرار گیرد لذا انتظار می‌رود ادارات و سازمان‌های مختلف در استان همراهی کامل را با حوزه هنری داشته باشند.

کد خبر 5368621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha