۱۸ آذر ۱۴۰۰، ۲۱:۰۸

رئیس اورژانس کشور:

یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به اورژانس ایلام اضافه می شود

یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به اورژانس ایلام اضافه می شود

ایلام-رئیس اورژانس کشور گفت: به زودی یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به اورژانس ایلام اضافه می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، جعفر میعادفر روز پنجشنبه در جلسه بررسی چالش‌ها و مشکلات اورژانس استان ایلام اظهار کرد: منابع انسانی مهم‌ترین عنصر هر سازمانی است و سازمانی موفق خواهد بود که ضمن دقت در پاسخگویی به مردم باید وظایف خود را بشناسد.

وی افزود: تمام استان‌ها مورد اهمیت است اما ایلام با توجه به درگاه اصلی بودن و کم برخوردار بودن استان و حجم بالای تردد در اربعین از اهمیت بیشتری برخوردار است و خدمات به زوار از اولیت‌های اورژانس باشد.

میعادفر در خصوص برنامه ریزی برای ارتقای زیر ساخت اورژانس ۱۱۵ ایلام گفت: در سال آینده نرم افزار به روز شده ماموریت‌ها و عملیات‌های اورژانس در استان ایلام مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی افزود: مطالبات ما باید در راستای تکمیل لجستیک و تکمیل تجهیزات برای ارتقای خدمات باشد تا در خصوص تعهد به مردم درست عمل کنیم و بزودی یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به ناوگان لجستیک اورژانس ایلام اضافه خواهد شدو پایگاه هوایی اورژانس هوایی در ایلام بزودی مجدداً آغاز به کار خواهد کرد.

همچنین رئیس اورژانس کشورخاطرنشان کرد: در بحث البسه پرسنل طبق ضوابط قانون باید به همکاران لباس داده شود چرا که آراستگی یکی از ویژگی پرسنل اورژانس است و امید است دانشگاه ایلام نظر ویژه ای به این مورد داشته باشد.
وی در پایان افزود: در تعمیر و نگهداری آمبولانس‌ها علاوه بر فراگیری و آموزش نگهداری آمبولانس به تکنسین‌های اورژانس در ارتباط با تغییر و تولید کابین عقب آمبولانس باید قراردادها با شرکت‌های معتبر صورت پذیرد که از چند بار کاری پرهیز شود.

کد خبر 5371768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha