۲۰ آذر ۱۴۰۰، ۹:۵۱

اشغالگری صهیونیست‌ها در فلسطین فقط محدود به زمین نیست؛

شناسنامه جعلی / اسرائیل غذاهای عربی را به نام خود می‌زند

شناسنامه جعلی / اسرائیل غذاهای عربی را به نام خود می‌زند

ارائه بعضی غذاهای عربی از جمله فلافل و حمص در فرودگاه «بن گوریون» به عنوان غذای ملی اسرائیل دوباره بحث هویت‌ دزدی اسرائیلی‌ها را پیش کشیده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، رژیم اشغالگر قدس برای اینکه خود را در نظر توریست‌ها و خارجی‌هایی که به این سرزمین سفر می‌کنند یا از بیرون نظاره‌گر آن هستند، صاحب حق جلوه بدهد، گاهی دست به کارهایی می‌زند که برای کسانی که در این منطقه زندگی می‌کنند یا اطلاعاتی از خاورمیانه دارند، خنده‌دار است. یکی از اقدامات خنده‌دار این رژیم، معرفی غذاهای معروف عربی به عنوان میراث اسرائیلی است!

چند بار تا کنون این مسئله موضوع رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی شده و داد مردم منطقه را درآورده است. یک بارش وقتی که باراک اوباما، رئیس جمهور اسبق آمریکا، قصد سفر به سرزمین‌های اشغالی را داشت و صهیونیست‌ها می‌خواستند «فلافل»، «حمص» و لباس محلی فلسطینی را به عنوان غذای ملی و میراث فرهنگی اسرائیل به او هدیه کنند.

حالا بار دیگر این موضوع به بحث رسانه‌های منطقه و شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است. رسانه الجزیره در مطلبی که اخیراً منتشر کرده نوشته است که اسرائیل غذاهای اصیل عربی که حتی اسم آن‌ها عربی است را در نمایشگاه‌های مختلف و فرودگاه‌هایش، برای توریست‌ها به عنوان میراث اسرائیلی عرضه می‌کند.

به نقل از الجزیره، در بین غذاهایی که رژیم صهیونیستی تا کنون به نام خود زده است می‌توان از «کنافه»، «کبه»، «شکشوکه»، «شاورما»، «حمص» و «فلافل» نام برد.

کد خبر 5372530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • فرزانه IT ۰۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
      1 1
      اسراییل جعلی خودش هم جعلیه چه برسه به غذاهای دزدی اش