۲۱ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۴۴

فرماندار اردبیل:

دستگاه‌های اجرایی نسبت به جذب اعتبارات عمرانی همت کنند

دستگاه‌های اجرایی نسبت به جذب اعتبارات عمرانی همت کنند

اردبیل- فرماندار شهرستان اردبیل گفت: همه دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به جذب اعتبارات مصوب حوزه عمرانی اقدام کرده و مانع از برگشت این اعتبارات به خزانه شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود امامی یگانه ظهر یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان اردبیل با تاکید بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و تسهیل سرمایه‌گذاری در شهرستان اردبیل اظهار کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران و تسهیل روند سرمایه‌گذاری در شهرستان باید به عنوان اولویت مهم همه دستگاه‌های متولی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: اعتبارات عمرانی شهرستان اردبیل بالغ بر ۱۲۵ میلیارد تومان بوده و همه دستگاه‌ها ضروری است نسبت به جذب و تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام پیگیری و نظارت لازم داشته باشند.

فرماندار اردبیل بر مدیریت مصرف آب با توجه به وضعیت خشکسالی به ویژه در بخش آب شرب و کشاورزی تاکید کرد و گفت: شرکت آب منطقه‌ای، آب و فاضلاب و جهاد کشاورزی برنامه‌ریزی لازم در این زمینه انجام دهند.

امامی یگانه افزود: با توجه به نزدیکی فصل زمستان مدیریت مصرف انرژی نیز نیازمند توجه همگانی به ویژه در ادارات و مجموعه‌های تابعه است.

فرماندار اردبیل با تاکید بر جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز به ویژه در حاشیه شهرها و روستاها خاطر نشان کرد: در روستاها با محوریت بخشداران، دهیاران، شوراها و در شهرها با محوریت شهرداری‌ها و همکاری سایر ارگان‌های ذیربط جلوی هرگونه ساخت و سازهای غیرمجاز گرفته شود.

کد خبر 5373673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
      0 0
      عمراني حال هواي أطراف دشت اردبيل را بهم زده اردبيل شده تهران دهات و پول هدر كردنه خارج شهر شهرهاي انگليس اراضي و زيباييه و شهر و روستا در همه ،،پروژه پول هدر كني