۲۴ آذر ۱۴۰۰، ۱۹:۴۱

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان:

اقدامات دولت نویدبخش توسعه کشور در حوزه‌های مختلف است

اقدامات دولت نویدبخش توسعه کشور در حوزه‌های مختلف است

دزفول- معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان گفت: اقدامات و برنامه ریزی های دولت انقلابی، نویدبخش توسعه کشور در حوزه‌های مختلف و بهبود شرایط زندگی است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا نجاتی عصر امروز چهارشنبه در آئین برپایی نمایشگاه معرفی توانمندی‌ها و صنایع دستی بانوان روستایی دزفول که در مصلای امام علی برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان دزفول در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی، گردشگری و نیروی انسانی دارای ظرفیت‌های ملی است.

وی افزود: مدیرکل امور بانوان استانداری خوزستان در رابطه با اشتغالزایی خانگی بانوان پیگیری‌های خوبی داشته و معاون بانوان ریاست جمهوری نیز برای ارائه تسهیلات بدون سود در حوزه مشاغل خانگی به خوزستان اعلام آمادگی کرده و اعتبار خوبی ابلاغ شده که امیدوار هستیم بخش قابل توجهی از این اعتبار نصیب دزفول شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان با قدردانی از عوامل برپایی این نمایشگاه به ویژه فرماندار دزفول یادآور شد: فارغ از محصولات متنوعی که در غرفه‌ها وجود دارد، برپایی این نمایشگاه و وجود اقوام مختلف در کنار یکدیگر نشان می‌دهد که با در کنار هم بودن می‌توانیم به رشد و توسعه دست یابیم.

نجاتی تاکید کرد: باید چنین نمایشگاه‌هایی در سایر شهرستان‌های استان نیز برپا شود تا علاوه بر شکوفایی ظرفیت‌ها و رونق اقتصادی نیز شادی و نشاط به جامعه تزریق شود.

وی عنوان کرد: دزفول در عرصه گردشگری حرف‌های زیادی برای گفتن دارد اما لازم است با توجه به ظرفیت‌های زیادی که این شهرستان دارد، حوزه گردشگری - کشاورزی، گردشگری - صنایع دستی و تولیدات غذایی دزفول نیز به خوبی معرفی و تقویت شود تا این امر موجب افزایش ورود گردشگر و توسعه اقتصادی این شهرستان شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان با بیان اینکه دولت انقلابی در کنار مردم بوده و به خوبی در حال مدیریت شرایط است، گفت: اقدامات و برنامه ریزی های دولت نویدبخش توسعه کشور در بخش‌های مختلف و بهبود شرایط زندگی است و ما از سویی با توجه به وجود فرزندان دزفول و خوزستان در بدنه دولت امیدوار هستیم که این ظرفیت منجر به توجه و توسعه بیش از پیش دزفول و استان شود.

کد خبر 5376636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha