۳۰ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۴۵

چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم؛

رقابت ۲۰ نفر از بانوان در رشته دعاخوانی و ترتیل مسابقات قرآن

رقابت ۲۰ نفر از بانوان در رشته دعاخوانی و ترتیل مسابقات قرآن

در روز اول چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن در بخش خواهران ده نفر از بانوان ترتیل خوان و ده نفر از دعاخوانان در حال رقابت هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، اولین روز از آغاز مرحله فینال رقابت‌های بخش بانوان چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن صبح امروز سه شنبه ۳۰ آذر ماه از ساعت ۸ صبح آغاز شد.

در این شب از رقابت‌ها ۲۰ نفر شرکت کننده در رشته‌های مختلف در حال رقابت هستند.

در رشته ترتیل ندا مرادی از استان تهران منصوره آقا حسنی از سمنان، راضیه رحیمی از مازندران، مهناز جبار زاده از اردبیل، عادله شیخی از مرکزی، الناز همتی از تهران، خدیجه دیاری از قم، فهیمه اصغرزاده از کرمان، نرجس شریف زادگان از بوشهر، نزیهه جنامی از خوزستان امروز به رقابت می‌پردازند.

همچنین زینب حاجیان حسین آبادی از اصفهان، سیده خدیجه تقوی از سمنان، مریم هشیار از گلستان، عصمت پیر مرادی از خوزستان، لیلا محمدی از اردبیل، طاهره ایرانی از کرمانشاه، بنت الهدی شایق از خراسان رضوی، هاجر خورشیدی از گیلان، مریم سهیلی از اصفهان و زهرا محمدی از البرز در رشته دعاخوانی در حال رقابت هستند.

گفتنی است، مرحله نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ۲۹ آذر تا سوم دی ماه در بخش خواهران از ساعت ۹ تا ۱۲ و در بخش برادران از ساعت ۱۸ الی ۲۳ به‌صورت حضوری (با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی) در تالار اندیشه حوزه هنری تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 5380660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha