۳ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۴۳

در ایالت بلوچستان؛

۲ نظامی پاکستان در درگیری با تروریست‌ها کشته شدند

۲ نظامی پاکستان در درگیری با تروریست‌ها کشته شدند

دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی ارتش پاکستان در بیانیه‌ای از کشته شدن ۲ نظامی این کشور در درگیری با تروریست‌ها در ایالت بلوچستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از «دِ نیوز»، دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی ارتش پاکستان (ISPR) امروز جمعه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که گروهی از تروریست ها به پاسگاه نیروهای ارتش این کشور در ایالت بلوچستان حمله کردند.

بر اساس اعلام دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی ارتش پاکستان، این حادثه در بخش «کچ» از نواحی ایالت بلوچستان در این کشور رخ داد و در جریان تبادل آتش سنگین میان طرفین ۲ نظامی ارتش این کشور کشته شدند؛ همچنین تروریست ها از محل درگیری متواری شدند.

ارتش پاکستان با بیان اینکه عملیات تعقیب و جستجوی تروریست های فراری در حال انجام است، تاکید کرد: نیروهای امنیتی پاکستان مصمم به مقابله با چنین اقدامات تروریستی هستند که با هدف برهم زدن صلح، ثبات و پیشرفت بلوچستان انجام می شود.

گفتنی است که شنبه هفته جاری نیز رسانه های پاکستان از وقوع انفجاری تروریستی در شهر کویته در این کشور خبر داده بودند.

به گزارش «داون نیوز»، انفجار تروریستی امروز در شهر کویته واقع در مرکز ایالت بلوچستان پاکستان رخ داد و بر اثر آن یک نفر کشته و ۱۰ تَن نیز زخمی شدند. حادثه ناشی از بمب دست ساز نصب شده روی یک دستگاه موتور سیکلت بود که از راه دور منفجر شد.

کد خبر 5382867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha