مدیر کل بنیاد مسکن چهار محال و بختیاری:

بیش از ۵۱ هزار واحد مسکن ملی در بام ایران ساخته می‌شود

بیش از ۵۱ هزار واحد مسکن ملی در بام ایران ساخته می‌شود

شهرکرد- مدیر کل بنیاد مسکن چهار محال و بختیاری با اشاره به اینکه سهم استان در ساخت مسکن ملی ۵۱ هزار و ۸۳ واحد است، گفت: این مسکن‌ها طی چهار سال ساخته و به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

فرشید ریاحی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در تهیه و اجرای طرح هادی روستایی ۳۳ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده است، اظهار کرد: ۲۰ میلیارد تومان از اعتبارات ملی و استانی تاکنون تخصیص یافته است.

وی عنوان کرد: این اعتبارات برای ۹۳ ریز پروژه با پیشرفت ۴۸ درصد تعریف شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکن در استان در حال ساخت است، تصریح کرد: ۸۳۰ واحد متعلق به لردگان است که از این تعداد ۵۱۲ فقره ابلاع و ۸۰ درصد به منظور دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده‌اند.

ریاحی با بیان اینکه ضریب توزیع اعتبارات در شهرستان لردگان ۳۱ درصد است افزود: در خصوص ساخت مسکن ملی با تأمین زمین توسط راه و شهرسازی در شهرهای زیر یک صد هزار نفر عملیات ساخت مسکن ملی در شهرستان لردگان آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سهم استان در ساخت مسکن ملی ۵۱ هزار و ۸۳ واحد است، ادامه داد: این مسکن‌ها طی چهار سال ساخته و به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری گفت: سهم شهرستان لردگان از مسکن ملی سه هزار و ۳۷۲ واحد است که سالیانه ۸۴۳ واحد ساخت می‌شود.

کد خبر 5383360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
      0 0
      لطفا شهرکرد را هم اعلام کنید