۷ دی ۱۴۰۰، ۸:۳۲

حمایت مالی ادامه دارد؛

کیکاوس سعیدی: پرداختی کمیته المپیک به فدراسیون‌ها ۱۲۰ درصد بود

کیکاوس سعیدی: پرداختی کمیته المپیک به فدراسیون‌ها ۱۲۰ درصد بود

دبیرکل کمیته ملی المپیک با اشاره به تخصیص کامل بودجه مصوب فدراسیون‌ها و دیگر حمایت‌های مالی صورت گرفته از آنها گفت که به طور میانگین فدراسیون‌ها امسال ۱۲۰ درصد دریافتی از کمیته داشتند.

کیکاوس سعیدی در گفتگو با خبرنگار مهر، با یادآوری اینکه کمیته ملی المپیک بودجه مصوب برای ۴۶ فدراسیون در سال جاری را طی دو مرحله به حساب آنها واریز کرد، گفت: ۹۰ درصد اعتبار تصویب شده برای هر فدراسیون اردیبهشت ماه به حساب آنها واریز شد. ۱۰ درصد باقی مانده هم روز یکشنبه همین هفته تخصیص پیدا کرد. بدین ترتیب میزان پرداختی کمیته ملی المپیک به فدراسیون ها در سال جاری صد درصد شد.

وی تصریح کرد: مجموع اعتباری که طی سال جاری در قالب بودجه مصوب در اختیار فدراسیون ها قرار گرفت رقمی معادل ۵۰ میلیارد تومان بود. علاوه بر این، کمیته ملی المپیک ۱۵ - ۱۰ میلیارد تومان هم خارج از سهمیه مصوب و به منظور کمک به پیشبرد برنامه ها و اهداف به فدراسیون ها کمک مالی داشت.

دبیرکل کمیته ملی المپیک تاکید کرد که با این اوصاف به طور میانگین پرداختی کمیته ملی المپیک به فدراسیون ها تا به امروز ۱۲۰ درصد بوده است، در این میان برخی فدراسیون ها مانند کشتی به واسطه جایگاه و تعدد رویدادها و اعزام ها، سهم بیشتری از اعتبارات تخصیصی کمیته ملی المپیک داشته اند اما در کل بودجه پرداختی به هر فدراسیون بیشتر از صد درصد بودجه مصوب بوده است.

سعیدی با اشاره به ادامه حمایت های مالی کمیته ملی المپیک از فدراسیون ها خاطرنشان کرد: تا پایان سال در حد توان و بر اساس بودجه دریافتی از دولت، حمایت از فدراسیون ها را ادامه خواهیم داد اما آنچه مهم است اینکه کمیته امسال هم به تعهد خود در قبال فدراسیون ها عمل کرد.

کد خبر 5385111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha