۸ دی ۱۴۰۰، ۸:۱۸

استاد دانشگاه:

معیار تشخیص حق از باطل پیروی از خط ولایت است

معیار تشخیص حق از باطل پیروی از خط ولایت است

رشت- استاد دانشگاه با اشاره به اینکه معیار تشخیص حق از باطل پیروی از خط ولایت است، گفت: شناخت دشمن و تحلیل اتفاقات در تشخیص حق از باطل و نقشه دشمنان مؤثر است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد دوستار شامگاه سه شنبه در گفتگوی ویژه خبری با بیان اینکه بصیرت به معنای تشخیص حق از باطل است، اظهار کرد: مهمترین معیار بصیرت، حق شناسی و آگاهی توأم با عمل است.

استاد دانشگاه با اشاره به اینکه زمان شناسی ویژگی بارز افراد با بصیرت است، بیان کرد: جلوگیری از بروز حوادث و موضع گیری درست در زمان حوادث و نگاه عمیق داشتن به حوادث اجتماعی از جمله شاخصه‌های بصیرت است‌.

وی افزود: دشمن به شیوه‌های مختلف اعم از جنگ نرم و سخت با انقلاب تقابل کرده و برای پیاده سازی طرح‌های خود از شیوه‌هایی همچون نفوذ در دل برخی افراد ناآگاه استفاده می‌کند و یا از طریق نهادها و NGO ها وارد صحنه می‌شود.

دوستار با بیان اینکه معیار تشخیص حق از باطل، پیروی از خط ولایت است، تصریح کرد: شناخت دشمن و تحلیل اتفاقات در تشخیص حق از باطل و نقشه دشمنان مؤثر است.

وی نفوذ مدیریتی و اجرایی از طریق گماردن افراد ناکارآمد در پست‌ها را از جمله شیوه دشمنان دانست و بیان کرد: نخبگان و خواص باید تحلیل‌های درست و به موقع ارائه دهند تا مردم هنگام انتخاب دچار مشکل نشوند.

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه بصیرت و صبر عامل پیروزی در فتنه است گفت: در فتنه ۸۸ مردم پس از هنجارشکنی دشمنان به میدان آمدند و با حضور به موقع خود بساط فتنه را جمع کردند.

وی با بیان اینکه ۹ دی قیام سراسری مردم علیه فتنه گران و افراد ساده لوحی بود که برای فتنه زمینه سازی کردند، ادامه داد: با درایت رهبری بساط فتنه گران برای همیشه برچیده شد.

کد خبر 5386678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha