۹ دی ۱۴۰۰، ۱۱:۲۰

فرماندار گنبدکاووس:

۹ دی ماه روز میثاق با شهدا و فرامین رهبری است

۹ دی ماه روز میثاق با شهدا و فرامین رهبری است

گنبد- فرماندار گنبدکاووس گفت: ۹ دی ماه روز میثاق مجدد و پیمان دوباره با آرمان های نظام و فرامین رهبر معظم انقلاب است.

عبدالقدیر کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۹ دی بهترین نماد و بهترین شاخص است که در برابر فتنه ۸۸ رخ داد و مردم بصیر و شریف ایران اسلامی متوجه توطئه دشمنان، استکبار جهانی و بعضی از دولت های منطقه شدند.

وی افزود: مردم به این بصیرت رسیدند که اگر پای کار نیایند و مقاومت نکنند و جلوی توهین های که به مقدسات انجام شده، نایستند تحقق آرمان های نظام جمهوری اسلامی دچار مشکل می شود و وحدت و اتحاد انقلاب اسلامی خدشه دار می شود و به جای همدلی و همبستگی بین آحاد مردم جمهوری اسلامی ایران تفرقه پیش می آید.

کریمی ادامه داد: بعد از پیام های مقام معظم رهبری و ورود ایشان به این مقوله بهترین اتفاق ممکن افتاد و مردم همیشه در صحنه پای کار آمدند و با حمایتی که انجام دادند، تجدید میثاق دوباره با آرمان های نطام جمهوری اسلامی و رهبری فراهم شد.

وی با بیان اینکه آن همه هجمه و فتنه می توانست اتحاد بین ملت ایران را و استقلال نظام را زیر سوال ببرد اما در بهترین شرایط ممکن تدبیر شد، خاطرنشان کرد: این توطئه شکست خورد و همان عزت، عظمت و اقتدار ملت ایران بار دیگر نمایان شد.

فرماندار گنبدکاووس با تاکید بر اینکه ۹ دی ماه روز میثاق مجدد با آرمان نظام اسلامی و فرامین رهبری است، گفت: برای گرامیداشت این روز در شهرستان گنبدکاووس برنامه های زیادی تدارک دیده ایم از جمله مراسم گرامیداشت شهدای ورزشکار، تجمع در مسجد قائمیه شهرستان، یادواره ها و محفل مختلفی در سطح شهرستان در حال برگزاری است.

کد خبر 5387809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha