۱۲ دی ۱۴۰۰، ۱۶:۴۰

رئیس پژوهشکده دفاع مقدس:

آمریکا از مکتب شهید سلیمانی هراس دارد/ اتحاد جبهه مقاومت

 آمریکا از مکتب شهید سلیمانی هراس دارد/ اتحاد جبهه مقاومت

بم - رئیس پژوهشکده دفاع مقدس با اشاره به اینکه دشمنان در زمان حیات حاج قاسم از او وحشت داشتند گفت: آمریکا از مکتب شهید سلیمانی هم هراس دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالله عراقی ظهر یکشنبه در دومین سالگرد شهید سلیمانی در شهرستان بم اظهارداشت: مکتب شهید سلیمانی زنده است و همان طور که دشمن در زمان حیات پر برکت شهید سلیمانی از حضور وی وحشت داشت حالا از مکتب و سربازانش می ترسد و به شدت هراس دارند که سربازان حاج قاسم در کشورهای مختلف به آنها ضربه بزنند.

وی افزود: راه شهید سلیمانی ادامه دارد و این را آمریکا هم می‌داند و می‌بینید که بعد از شهادت حاج قاسم دشمن در لاک دفاعی فرو رفته است چون می‌داند سربازان حاج قاسم منتظر یک اشتباه دشمن هستند تا ضربه شدیدی به آنها بزنند.

وی گفت: ما برعهد خود با انقلاب، نظام و ولایت مانده‌ایم و راه ما به شهادت ختم می‌شود و این نهایت آرزوی ماست و همیشه در حال تلاش برای رسیدن به این مقصد هستیم.

رئیس پژوهشکده دفاع مقدس بیان کرد: حاج قاسم چنان جذبه‌ای داشت که کشورهای مختلف محور مقاومت را با هم متحد کرد و بعد از شهادتش، خون این شهید ملت‌ها را با هم متحد کرد.

وی ادامه داد: اگر حاج قاسم نبود در عراق حتماً بغداد سقوط می‌کرد اما تدابیر این شهید، خطر داعش را رفع کرد و دشمن بدانند که ما حاج قاسم‌ها داریم که حاضرند در راه مکتب سلیمانی شهید شوند.

کد خبر 5390401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha