روزنامه صهیونیستی معاریو؛

فروپاشی جبهه داخلی، بزرگترین چالش اسرائیل در جنگ بعدی است

فروپاشی جبهه داخلی، بزرگترین چالش اسرائیل در جنگ بعدی است

روزنامه صهیونسیتی معاریو اذعان کرد که فروپاشی جبهه داخلی رژیم اسرائیل در شرایط اضطراری به معنای فروپاشی ارتش و پلیس است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، روزنامه صهیونیستی معاریو با اشاره به ضعف در جبهه داخلی این رژیم اعلام کرد که این مسئله چالش بزرگی را برای ارتش و پلیس اشغالگران به وجود آورده است.

طبق گزارش این روزنامه، این ضعف به ویژه پس از آنکه عرب‌های داخل سرزمین‌های اشغالی در جریان عملیات سیف القدس علیه رژیم صهیونیستی اعتراضاتی انجام دادند، آشکار شد.

روزنامه معاریو در گزارش روز شنبه خود اذعان کرد که فروپاشی جبهه داخلی رژیم صهیونسیتی در شرایط اضطراری به معنای فروپاشی ارتش و پلیس است.

این روزنامه تاکید کرد که ارتش اسرائیل برنامه سازماندهی شده‌ای را برای حفاظت از شهرک‌های صهیونیستی مجاور مرز شمالی در هر گونه رویارویی در آینده ندارد.

حملات مقاومت فلسطین به اشغالگران در اردیبهشت ماه گذشته باعث درگیری بین عرب‌های ساکن سرزمین‌های اشغالی با صهیونیست‌ها شد. آن زمان آیلت شاکد، نماینده راست‌گرای کنیست (پارلمان) و وزیر سابق دادگستری رژیم صهیونیستی، در صفحه توئیتر خود نوشت که پلیس این رژیم در شهرهایی که صحنه درگیری فلسطینی‌ها و صهیونیست‌هاست، به نوعی تسلیم شده و کاری نمی‌تواند بکند. در شهر اللُّد، شهردار این شهر از نخست‌وزیر این رژیم خواسته بود تا ارتش را روانه شهر کند و کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی نیز به درخواست وی پاسخ مثبت داده بود.

کد خبر 5395172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha