۲۵ دی ۱۴۰۰، ۸:۱۸

شکول در گفتگو با مهر:

برگزاری مسابقات لیگ شیرجه اتفاق مبارکی بود/ انگیزه همه بالا است

برگزاری مسابقات لیگ شیرجه اتفاق مبارکی بود/ انگیزه همه بالا است

سرمربی تیم شیرجه مس سونگون با بیان اینکه رقابت‌های لیگ با استقبال خوبی مواجه شد گفت: پس از دو سال وقفه شیرجه روها با انگیزه بالایی در مسابقات حضور داشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله نخست مسابقات لیگ شیرجه باشگاه‌های کشور بخش آقایان روز سه‌شنبه ضمن رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزار شد. این رقابت‌ها در دو نوبت صبح و عصر به میزبانی استخر بین المللی مجموعه ورزشی شهید شیرودی پیگیری و به پایان رسید.

پس از پایان رقابت‌های دور نخست لیگ برتر شیرجه باشگاه‌های کشور تیم مس سونگون با کسب ۸۴ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گرفت. همچنین تیم رعد پدافند با ۷۴ امتیاز دوم شد و تیم‌های آرسن البرز و نفت تهران هر دو با محموع ۳۹ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفتند. مرحله دوم این رقابت‌ها ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

محمدرضا شکول در گفتگو با خبرنگار مهر درباره سطح مسابقات لیگ برتر شیرجه گفت: رقابت‌ها پس‌از وقفه‌ای دوساله به‌خاطر همه‌گیری کرونا انجام شد. اتفاق میمونی بود و خوشبختانه با اشتیاق زیاد و استقبال خوب شیرجه روها مواجه شد. حدود ۱۰ تیم در مسابقات حضور دارند و در قالب این تیم‌ها قهرمانان بزرگ ملی حضور دارند، کسانی که برای کشور افتخارآفرینی می‌کردند.

سرمربی تیم مس سونگون ادامه داد: ملی‌پوشانی مانند مجتبی ولی‌پور، علی شکول، حمید کریمی و سایر قهرمانان ملی در مسابقات حضور دارند که این بر جاذبه رقابت‌ها افزوده‌است. مسابقات در شرایط فشرده برگزار شد و قرار است در رقابت‌های آتی کمی از فشردگی مسابقات کاسته شود که این امر در افزایش کیفیت مسابقات نیز تأثیرگذار خواهد بود.

وی در ادامه تاکید کرد: تعطیلی رقابت‌های شیرجه در کیفیت رقابت‌ها تأثیر داشت و در مجموع ۵ تیم رقابت نزدیکی با یکدیگر داشتند و تیم مس سونگون موفق شد در مرحله نخست مقام اول را بدست آورد. مجتبی ولی‌پور در هر سه رشته عنوان قهرمانی کسب کرد و سایر بازیکنان نیز در موفقیت تیم تأثیرگذار بودند.

شکول اظهار داشت: امیدوارم شیرجه آینده‌ی خوبی داشته باشد، جامعه شیرجه می‌تواند با همدلی و هم‌زبانی کارها را پیش ببرد. عشق در وجود ما وجود دارد و شیرجه سبقه‌ی خوبی دارد. شیرجه پتانسیل بالایی دارد و همت بالایی می‌طلبد تا در ادامه بتوانیم به نتایج درخشانی دست پیدا کنیم. ابقای محسن رضوانی در ریاست فدراسیون را نیز تبریک می‌گویم و امیدوارم در این دوره شیرجه توفیقات خوبی را به ارمغان آورد.

کد خبر 5398201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha