سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد؛

حمله موشکی به نشست مزدوران اماراتی در جنوب یمن

حمله موشکی به نشست مزدوران اماراتی در جنوب یمن

طبق اعلام نیروهای مسلح یمن، تجمعات متجاوزان در مارب با دو فروند موشک بالستیک مورد هدف قرار گرفت و به دنبال این حمله موشکی تعداد زیادی کشته یا زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که نیروهای یمنی موفق به مقابله با پیشروی گسترده مزدوران امارات و داعش به سمت مناطق عین در شبوه و حریب در مارب شدند. این در حالی بود که این مزدوران با پوشش هوایی به دنبال پیشروی بودند اما شکست خوردند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن تاکید کرد: مزدوران و داعشی های وابسته به امارات، خسارت‌های جانی و تجهیزاتی زیادی متحمل و ده‌ها نفر از آنها کشته یا زخمی شدند.

همچنین طبق اعلام سخنگوی نیروهای مسلح یمن، تجمعات متجاوزان با دو فروند موشک بالستیک مورد هدف قرار گرفت و به دنبال این حمله موشکی تعداد زیادی کشته یا زخمی شدند. وی تاکید کرد که به دنبال این حمله حرکت آمبولانس‌ها برای انتقال زخمی‌ها و کشته‌ها را رصد کردیم.

پیش از این نیز یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرده بود: طبق گزارش‌های اطلاعاتی، در نبردهای چند روز اخیر در شبوه، ۵۱۵ مزدور اماراتی از جمله چند فرمانده ارشد آنها کشته شدند؛ شمار زخمی‌های آنها تاکنون به ۸۵۰ نفر رسیده است و دست کم ۲۰۰ مزدور هم مفقود هستند.

وی ادامه داد: در این درگیری‌ها همچنین به ۱۰۲ خودرو نظامی و زرهی خسارت جدی وارد و چند تانک پیشرفته منهدم شد.

کد خبر 5398519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha