۲۶ دی ۱۴۰۰، ۲۰:۳۳

سرپرست فرمانداری رشت:

توسعه زیرساخت ها در حوزه آموزش و پرورش برنامه محور باشد

توسعه زیرساخت ها در حوزه آموزش و پرورش برنامه محور باشد

رشت- سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به اینکه زیربنای اصلی توسعه هر کشوری آموزش و پرورش است، گفت: توسعه زیرساخت ها در این حوزه باید برنامه محور باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید رضا امام پناهی عصر یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش رشت با اشاره به اینکه معلمان فرهیخته کشور نسلی نوگرا و عدالت خواه را تربیت کرده‌اند، افزود: زیربنای اصلی توسعه هر کشوری آموزش و پرورش است.

امام پناهی با تاکید بر اینکه برای بهره مندی از کشوری با توسعه متوازن و همه جانبه مهمترین وظیفه بر عهده آموزش و پرورش است، ادامه داد: هر سیستم آموزشی که دارای آموزش و پرورش پویا و قوی باشد، شهروندان و مدیرانی کارآفرین، تلاشگر، اخلاق مدار، پاک دست و اندیشمند تربیت خواهد کرد.

سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به اینکه معلمی شغل انبیا است، گفت: معلمان و اساتید دانشگاه‌ها با تربیت انسان‌هایی با شخصیت والا و متعهد نخستین معماران تحول مثبت در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی کشور هستند.

وی در ادامه به اهتمام دولت و مجلس در حل مشکلات معیشتی فرهنگیان اشاره و اضافه کرد: در بیان هر نوع مطالبه‌ای باید مواظبت کرد تا مسیر به بیراهه کشیده نشده و موجبات تخریب نظام فراهم نشود.

امام پناهی با تاکید بر اینکه برای توسعه آموزش و بروز رسانی زیرساخت‌های آموزشی در مدارس و آموزشگاه‌ها، باید برنامه محور عمل کنیم، افزود: عدم وجود برنامه ریزی مناسب برای استفاده درست از فضای مجازی این فضا را به یک تهدید تبدیل می‌کند.

کد خبر 5401396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha