۲۹ دی ۱۴۰۰، ۱۱:۵۷

در واکنش به صحبت‌های اخیر دبیر؛

پیمان فخری: برخی دیالوگ‌ها در مورد کشتی تغییر کرده است

پیمان فخری: برخی دیالوگ‌ها در مورد کشتی تغییر کرده است

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی به صحبت‌های اخیر علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیمان فخری در حاشیه مراسم رونمایی از تندیس طاهره طاهریان که امروز در آکادمی ملی المپیک برگزار شد در خصوص برنامه ستاد عالی و بررسی وضعیت رشته‌ها برای اعزام به بازی‌های آسیایی گفت: جلسات ستاد عالی با تاکید وزیر ورزش هر دو هفته یکبار برگزار می‌شود. در هر نشست در مورد وضعیت رشته‌ها تصمیم گیری می‌شود.

وی با یادآوری اینکه تا به امروز اعزام ۲۶ رشته به هانگژو قطعی شده است، ادامه داد: در نشست آتی ستاد عالی در مورد وضعیت رشته‌های بدمینتون، اسکواش، تنیس و سه گانه جهت اعزام تصمیم می‌گیریم. در مورد جنسیت، ماده و اوزان در نشست‌های بعدی تصمیم گیری می‌شود.

فخری در مورد ستاد برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک با تاکید بر اینکه در نشست آتی هیات اجرایی در این زمینه قرار بر بحث و بررسی است، گفت: این موضوع در حیطه اختیارات هیات اجرایی است.

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی که پیش از این عنوان کرده بود طبق صحبت انجام شده با علیرضا دبیر، کشتی با تیم اصلی خود در بازی‌های آسیایی شرکت می‌کند در واکنش به صحبت اخیر علیرضا دبیر و صحبت‌های متفاوت مطرح شده توسط او گفت: صحبتی که بنده مطرح کردم بر اساس نشست با آقای دبیر و توافقات صورت گرفته با او بود، اما اتفاقاتی افتاد و برخی دیالوگ‌ها تغییر کرده است. منتظر هستیم ببینیم تصمیم ایشان چیست.

وی در همین زمینه و در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا کمیته باید و نبایدهایی را برای اعزام تیم‌ها مشخص نمی‌کند؟ ادامه داد: به هیچ عنوان علاقمند به این روند نیستیم. هیچ واکنشی نشان ندادیم. دبیر اعلام کرده که از ١٨ اسفندماه به بعد کارش را با کمیته دنبال می‌کند.

فخری در مورد عملکرد تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در مسابقات جام جهانی گرجستان خاطرنشان کرد: به نظرم شرایط این تیم رفته رفته بهتر می‌شود. در بخش انفرادی نقطه اتکا به من بود که باید کنار بگذارند. اینکه تیم پنجم شدیم افتخار بزرگی است.

کد خبر 5403506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha