۱ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۰۰

امام جمعه دماوند:

توافق با کشورهای غیردشمن برای تأمین منافع ایران است

توافق با کشورهای غیردشمن برای تأمین منافع ایران است

دماوند- امام جمعه دماوند با اشاره به اینکه روسیه فعلی شوروی سابق نیست گفت: توافق با کشورهای غیردشمن برای تأمین منافع ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دماوند ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به اینکه دوست داشتن و پیروی از حضرت فاطمه (س)، ملاک ورود به بهشت است اظهار داشت: کسانی که حضرت زهرا (س) را الگوی خود قرار می‌دهند، هم قرآن را دارند و هم اهل بیت پیامبر (ص) را دارند.

امام جمعه دماوند با تاکید بر فرزند آوری و فرزند پروری بر اساس آموزه‌های اسلامی گفت: انجام این مهم توسط بانوان محترم، آینده ایران را به موفقیت و پیروزی تضمین می‌کند.

وی گفت: احترام به عموم بانوان و مادران و تکریم شخصیت آنان و قدردانی از زحمات این فرشته‌های مهربان، در قاموس اسلام و ایران مورد تاکید قرار گرفته است.

فتاح دماوندی عنوان داشت: برخی غرب گرایان داخلی تعامل ایران با روسیه و چین را نافی استقلال کشور و مخالف شعار نه شرقی نه غربی، جمهوری اسلامی قلمداد می‌کنند، شرق و غرب جغرافیایی با شرق و غرب سیاسی فرق می‌کند، منظور از نه شرقی و غربی، عدم وابستگی به شرق و غرب نه تعامل با آنها می‌باشد.

خطیب نماز جمعه دماوند با بیان اینکه روسیه فعلی شوروی سابق نیست عنوان داشت: ما به دنبال تأمین منافع ایران و ایرانی، با کشورهای غیر دشمن توافق می‌کنیم، ما با روسیه منافع و تهدیدات مشترک داریم، دریای خزر، قفقاز، سوریه، عراق، خاورمیانه، حوزه‌های انرژی، نظامی و اقتصادی منافع مشترک و تحریم آمریکا تهدید مشترک ما است.

وی گفت: بعضی غرب گدایان و غرب گرایان، دنیا را در آمریکا و اروپا خلاصه می‌کنند، آنها چین هراسی و روسیه هراسی را تبلیغ می‌کنند، اما نسخه تسلیم و انفعال در برابر غرب را تجویز می‌کنند و باید بدانیم که دوران بزن و در رو، نه تنها در ایران، بلکه در همه کشورهای جبهه مقاومت تمام شده است، عربستان و امارات باید دست از تجاوز و کشتار مردم یمن بردارند.

فتاح دماوندی عنوان داشت: جبهه مقاومت یمن با ۲۰ فروند پهباد و ۱۰ فروند موشک بالستیک مراکز حساس و راهبردی امارات را مورد هدف قرار داد ولی پیشرفته‌ترین سیستم‌های پدافندی غربی و شرقی امارات، نتوانست آنها را از گزند نیروی هوایی انصارالله در امان نگه دارد.

کد خبر 5405291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha