۳ بهمن ۱۴۰۰، ۲۲:۰۹

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آبیک خبر داد:

برگزاری حدود ۲۰۰ برنامه در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج آبیک

برگزاری حدود ۲۰۰ برنامه در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج آبیک

آبیک - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک از برگزاری حدود ۲۰۰ برنامه در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج طی دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی صادق‌پور در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های دهه فجر شهرستان آبیک اظهار کرد: از سوی ادارات، بخشداری‌ها و شهرداری‌های شهرستان آبیک مراسم و برنامه‌های مختلفی به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد که در ۱۲ بهمن ماه رژه موتوری نیروهای مسلح با همکاری نیروی انتظامی برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری برنامه ۱۰ شب در ۱۰ مسجد با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و پایگاه‌های مقاومت بسیج به مناسبت دهه فجر در دستور کار قرار دارد.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک عطرافشانی گلزار شهدا، برگزاری جشن انقلاب در سالن ورزشی پیامبر اعظم (ص)، نورافشانی در چند نقطه شهر آبیک، مسابقات فرهنگی و ورزشی، برگزاری میز خدمت ادارات توسط بسیج ادارات کارگری، اردوی جهادی پزشکی با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبیک را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده دهه فجر ذکر و خاطرنشان کرد: افتتاح تعدادی از مسکن‌های محرومین و مددجویی کمیته امداد و نشست‌های روشنگری در ادارات از دیگر برنامه‌هایی است که در دهه فجر اجرا می‌شود.

صادق‌پور بر فضاسازی شهرها و روستاهای شهرستان آبیک از سوی بخشداران و شهرداران تاکید و بیان کرد: با توجه به وضعیت کرونا در صورتی که دستورالعملی در خصوص برگزاری راهپیمایی مطرح نشود و مانعی وجود نداشته باشد، ۲۲ بهمن ماه ساعت ۱۰ صبح در شهرهای آبیک، خاکعلی، قشلاق و زیاران رعایت پروتکل‌های بهداشتی راهپیمایی برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به تحریف‌هایی که از سوی دشمنان در خصوص انقلاب مطرح است و جای جلاد و شهید تغییر می‌کند و به گونه‌ای مسائل از سوی دشمنان القا می‌شود که کاملاً کذب است و مسئولان باید واقعیت‌ها و دستاوردهای انقلاب را برای مردم تبیین کنند گرچه برخی روزه سکوت گرفته‌اند و این مسائل را عنوان نمی‌کنند که جای تأسف است.

این مسئول بازخوانی جنایات رژیم پهلوی، افزایش آگاهی سیاسی جوانان و نشست‌های سیاسی و روشنگری و بازگویی دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای قشرهای مختلف مردم ضرروی دانست و افزود: دهه فجر، بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

کد خبر 5407304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha