۶ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۴۱

دادستان ایذه:

مسامحه‌ای با کم کاری ادارات نخواهیم داشت

مسامحه‌ای با کم کاری ادارات نخواهیم داشت

ایذه- دادستان ایذه گفت: نهادهای نظارتی باید کم کاری ادارات را گزارش کنند و در برخورد با این ادارات کم کار هیچ مسامحه‌ای نخواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، یارمحمد رسالتی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ایذه با عرض تبریک روز مادر و گرامیداشت دهه فجر بیان کرد: در بحث امنیت همه ارکان جامعه باید به درستی وظایف خود را انجام دهند و نباید وظیفه تأمین امنیت را بر دوش یکی از این ارکان قرار دهیم.

وی افزود: اگر نهادهای فرهنگی، خدماتی، آموزشی کار خود را به درستی انجام ندهند قطعاً شورای تأمین قادر به برقراری امنیت نخواهد بود.

رسالتی ادامه داد: اگر نیازهای یک جوان از جمله کار و اقتصاد برطرف نشود قطعاً جوانان به سمت‌وسویی منفی سوق پیدا می‌کنند و به همین خاطر تک تک مسئولان موظف هستند که نسبت به تأمین امنیت انجام وظیفه کنند.

دادستان ایذه با بیان اینکه ادارات در بحث تأمین امنیت وظیفه دارند، تاکید کرد: ادارات باید وظیفه اداری خود را به درستی انجام دهند که موجب ایجاد نارضایتی در مردم نشود.

وی با تاکید بر اینکه نهادهای نظارتی باید کم کاری ادارات را گزارش کنند، گفت: در برخورد با این ادارات کم کار هیچ مسامحه‌ای نخواهیم کرد و همه ادارات موظف هستند کار خود را به درستی انجام دهند.

دادستان ایذه تاکید کرد: ظرف یک ماه آینده گزارشی به رئیس شورای تأمین تحویل داده شود و در صورت کم کاری، اداره متخلف به عنوان ترک فعل در نظر می‌شود و با آن برخورد خواهیم کرد.

کد خبر 5409619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha