۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۹:۲۴

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اردبیل:

تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران اجرایی می‌شود

تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران اجرایی می‌شود

اردبیل- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: براساس تکالیف قانون بودجه سال ۱۴۰۰ در کل کشور تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران اجرایی می‌شود.

داود شایقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: این تبدیل وضعیت از طریق سامانه کارمند ایران در دستگاه‌های اجرایی استان انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: ضروری است تا رؤسای سازمان برنامه و بودجه، سازمان اداری و استخدامی کشور و دستگاه‌های اجرایی مشمولین ماده ۲۱ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران را در صورت وجود پست بلاتصدی و تأییدیه گزینش در فرآیند مربوطه ثبت کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: بعد از ثبت اطلاعات اقدامات لازم به منظور تبدیل وضعیت استخدامی آنان و صدور شماره مستخدم برای واجدین شرایط صورت می‌گیرد.

شایقی با اشاره به اینکه بررسی اطلاعات و صدور شماره مستخدم مشمولین شاغل در واحدهای استانی توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان انجام می‌شود، افزود: ثبت و به روزرسانی اطلاعات کارکنان نظام اداری در سامانه پاکنا الزامی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: همان‌گونه که اطلاعات نیروهای رسمی، پیمانی و قراردادی باید در سامانه پاکنا ثبت شود، دستگاه‌های اجرایی مکلف شده‌اند اطلاعات نیروهای شرکتی، طرحی، ساعتی، حق‌التدریس و امریه را در پایگاه اطلاعاتی تعریف شده در زیر سامانه پاکنا ثبت و به روزرسانی کنند.

شایقی اضافه کرد: در این رابطه و به منظور تبیین موضوع و رفع ابهامات کاربران دستگاه‌های اجرایی استان، جلسه وبینار آموزشی با همراهی مدیران سازمان اداری و استخدامی کشور توسط این سازمان برگزار شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل بیان کرد: مبنای هرگونه اقدامات اداری و تصمیم‌گیری اعم از تبدیل وضعیت، صدور شماره مستخدم و یا پرداخت حقوق و مزایا مبتنی بر آمار و اطلاعات ثبت شده در سامانه‌های یاد شده خواهد بود.

کد خبر 5410289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • RO ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
      1 0
      سلام وقت بخیرچرا کمیته امداد نیروی رانندگان شرکتی فرزندان ایثارگران تبدیل وضعیت نمی کند تشکر
    • امیرعباس IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      0 0
      درود ،درباب حذف شرایط سنی ومدر تحصیلی چخبر ؟!؟
    • ابوذر حبیبی IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
      2 1
      باسلام ما کارکنان ایثارگر اداره‌کل راهداری فارس آذر ماه سال ۹۹مدارک ایثارگری رو تحویل اداره کل راهداری فارس دادیم ودرمرداد ۱۴۰۰ گزینش شدیم ولی متاسفانه هنوز هیچ اقدامی انجام نشده است!!!؟
    • قادری IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      1 0
      به داد رانندگان شرکتی برسید، وزارت کار ما رو تبديل وضعیت نمی کنه
    • رضا IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      0 0
      من كارمند شركتي شركت ارتباطات زير ساخت هستم كه مربوط به وزارت ارتباطات هستش. با مدرك كارشناسي ارشد مرتبط و مدارك ايثارگري مارو سال پيش گرفتن و گزينش هم شده ايم ولي به هيچ وجه پيگير درست كردن كارهاي ما نيستن و فقط امروز و فردا ميكنند