۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۵۷

مدیر تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران:

اشتغال ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی اولویت بنیاد شهید است

اشتغال ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی اولویت بنیاد شهید است

اردبیل- معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: پیگیری اشتغال ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی از اولویت‌های مهم و اساسی بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود پاکدل بعد از ظهر پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل اظهار کرد: در نهادی چون بنیاد نه گفتن برای مراجعین شریف سخت است چرا که این نه برای موضوعی است که حق ایثارگر است و برای حل مشکل او باید تمام توان خود را به کار بست.

وی با بیان اینکه خدمت کردن در مجموعه بنیاد شیرینی‌هایی دارد، تصریح کرد: تحقق موضوع اشتغال ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی نمونه‌ای از این شیرینی است که توانسته‌ایم بخشی از دین خود را به انسان‌های پاک و فداکار جامعه ادا کنیم.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: به برکت ایثار ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا کشور ما دارای عزتی شده که الگو برای کشورهای مقاومت قرار گرفته است.

پاکدل افزود: این ملت همه فرزندان حضرت علی و فاطمه (س) هستند و با درسی که از مکتب عاشورا گرفته‌اند، در برابر هر نوع هجمه دشمنان ایستادگی می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: هر کشوری که در دنیا ادعای پیشرفت و صنعتی بودن را دارند، اگر بخشی از این تحریم‌هایی که علیه کشور ما اعمال شده را داشتند، بدون شک تاکنون از بین رفته بودند و آنچه که کاملاً مشهود است ملت ما ادامه‌دهندگان راه شهدا و ایثارگران هستند و برای حفظ اسلامیت نظام خود تلاش می‌کنند.

پاکدل اضافه کرد: اگر امروز جوانان ما با شور برای شرکت در جبهه مقاومت ثبت‌نام می‌کنند، نشان‌دهنده این است که برای رسیدن به داد مظلوم و حمایت از اهل بیت (ع) مرزی شناخته نشده است و محبوبیت کشور ما روز به روز در بین کشورهای اسلامی زیادتر می‌شود.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه نباید یأس و ناامیدی را در جامعه تزریق کرد، ادامه داد: به لطف خدا دولت انقلابی سر کار آمده و آن روزی می‌رسد که الگویی برای تمام کشورها بوده و شاهد شکوفایی انقلاب در سراسر دنیا خواهیم شد و روح شهدا شاد می‌شود.

در این مراسم کاظم دبیر معاون توسعه و برنامه‌ریزی استاندار اردبیل نیز با بیان اینکه خانواده‌های معظم شهدا گل سر سبد جامعه هستند، اظهار کرد: خدمت در بنیاد در رأس خدمت‌ها قرار دارد چرا که به بهترین افراد ارائه خدمت می‌شود و امید می‌رود هر مدیری که سربلند وارد این اداره کل می‌شود، سربلند نیز تحویل دهد.

مدیرکل سابق اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل نیز در این مراسم با بیان اینکه بنیاد شهید به همه تعلق دارد، عنوان کرد: باید از برکت بنیاد و نظام اسلامی همه بهره‌مند شود چرا که این نهاد مقدس و منتسب به شهدا و ایثارگران است.

یاسر شاهی خدمت صادقانه، انسجام درونی و اقتدار بیرونی را راز موفقیت در مجموعه بنیاد استان عنوان کرد و ادامه داد: در دوره خدمت خود در تحقق اهداف سازمانی گام‌های بسیاری برداشته شد و از این بابت قدردان تلاش شایسته همکاران هستم و در این روزها باید چنان خدمت کرد که جامعه ایثارگری جهت اعتراض به کف خیابان نروند و نسبت به این زنگ خطر هشیار باشیم.

مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل نیز در سخنانی اشتغال را مهمترین دغدغه خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان عنوان کرد و گفت: اکنون بیش از ۳ هزار فرزند شهید و جانباز در استان اردبیل بیکار هستند و انتظار داریم در سال آینده حداقل زمینه اشتغال یک‌هزار و ۵۰۰ نفر از آنها فراهم شود.

داور نوری خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران را موهبت الهی دانست و اظهار کرد: تا می‌توان باید برای خشنودی جامعه ایثارگر تلاش کرد و ما هر چه داریم از ایثار شهدا و خانواده‌هایشان است و آنها ولی نعمتان جامعه ما هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان این مراسم از خدمات یاسر شاهی مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل تقدیر و داور نوری مدیرکل این اداره معرفی شد.

کد خبر 5410330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha