۸ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۳۴

خطیب جمعه کرمان مطرح کرد؛

انتقاد از روند کند تغییر مدیران استانی در کرمان

انتقاد از روند کند تغییر مدیران استانی در کرمان

کرمان - خطیب جمعه کرمان با اشاره به وضعیت نامعلوم مسئولان استانی، گفت: مردم پس از انتخابات انتظار تغییر مدیران را داشتند اما اتفاق چندانی در سطح استان کرمان نیفتاد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی توکلی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه کرمان ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: یکی از ابزارهایی که موجب تقوا و یا بی تقوایی می‌شود، زبان است که دارای کارکردهای مثبت و یا منفی است.

وی با بیان این مطلب که بخشی از تنش‌ها و اختلافات خانوادگی ناشی از کلام منفی است، بیان داشت: در فضای مجازی به راحتی با آبروی مردم بازی می‌شود و خود این فضا یک زبان محسوب می‌شود.

خطیب جمعه کرمان با اشاره به اینکه هنگام اختلاف در میان افراد می‌توان با یک عذرخواهی مشکل را برطرف کرد، اظهار داشت: برای زبان خود، قفل بگذاریم و هر جا هر حرفی نزنیم لذا از زبان خود مراقبت کنیم.

حجت الاسلام توکلی با اشاره به وضعیت نامعلوم مسئولان استانی، افزود: مردم پس از انتخابات انتظار تغییر مدیران را داشتند اما اتفاق چندانی در سطح استان نیفتاد از طرف دیگر برخی مدیران باید بروند، برخی‌ها نمی‌دانند باید بروند یا نروند لذا این شرایط بی انگیزگی در مسئولان ایجاد می‌کند درنتیجه پاسخگویی به مردم کم رنگ تر شده است.

وی با گلایه از روند کند تعییرات مدیران استان، عنوان کرد: مدیر انتخاب شده باید انقلابی، پاک دست، اهل نمازجمعه، اهل جاذبه و در میدان باشد.

خطیب جمعه کرمان با اشاره به بیان رهبر انقلاب در خصوص جهاد تبیین، تصریح کرد: در گذشته همه نگاه‌ها به غرب بود و چون این نگاه جواب نداد، در دولت سیزدهم توجه بیشتر به شرق معطوف شده است اما برخی‌ها از این جریان انتقاد می‌کنند که با شعار نه شرقی نه غربی منافی دارد در صورتی که با حفط عزت و منافع ملت می‌توان با همه کشورها ارتباط برقرار کرد.

وی اضافه کرد: در ساعت اولیه حادث شدن سیل جنوب که خسارات جدی وارد شد، مسئولین اجرایی استان در صحنه حضور داشتند که باید از آنها تشکر کنیم.

کد خبر 5410978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ناشناس IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      0 0
      واقعا کرمان از همه جای کشور عقب تر است مدیران فعلی استان بانیان وضع موجود هستند چرا هنوز اینها باید بر سرکار باشند